Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #75

8 komentarzy:

  1. Okulary, fryzura i torebka psuja wszytko.. poza mimi jest swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Wyczuwam delikatny klimat lat 30. – super! Pozbyłabym się jedynie okularów, bo psują całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł, wszystko super ze sobą współgra. Faktycznie, okulary trochę nie pasują, ale mimo to podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię tej fryzury ale reszta jest super, mega oryginalnie ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzura okropna, okulary do zmiany, tak samo torebka której tutaj w ogóle nie widać, bo się zlała z tłem. Reszta genialna, szkoda że potencjał trochę przykryty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ta fryzura oraz usunęłabym/ zmieniłabym torebkę i okulary. Psują trochę stylizację, choć sukienka wymiata

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja jest bardzo ładna,ale torebka i okulary nie pasują...poza tym ta fryzura jest koszmarna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja, bardzo podobają mi się połączenie tych wszystkich piórek, okulary i torebka moim zdaniem wyglądają fajnie i super łączą się z elementami na sukience.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!