Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Plastic Hearts - Miley Cyrus

 


9 komentarzy:

  1. Super pomysł ze spodniami, przyciąga uwagę. Bardzo podoba mi się całokształt ;) Ale jak zobaczyłam spadające ramiączko od stanika to poczułam się aż źle, odezwała się moja nerwica xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadające ramiączko jest sexi af, cała stylizacja fajna, chociaż torebka się zupełnie zlała kolorem i w ogóle jej nie widać, trzeba się dobrze przyjrzeć. Zmieniłabym ją, poza tym podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuje dyskomfort patrzac na te spodnie... okulary niezbyt mi sie podobaja. Gora za to wyglada calkiem niezle, tylko ta biala czesc jest nierowno zalozona 🙈

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł ze spodniami bardzo fajny i kreatywny, ale ten stanik wprowadza mnie w dyskomfort. Mimo że bardzo oryginalnie, to nie w moim guście totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, ale takie kombinacje jak ze spodniami niezbyt mi się podobają.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinacja spodni mi się podoba ale ten stanik ahhh wygląda jakby był za duży

    OdpowiedzUsuń
  7. dół stylizacji mi się podoba,ciekawe połączenie tych spodni,ale góra odpycha,to co się dzieje z tym stanikiem wygląda źle,tak jakby doll założyła o dwa rozmiary za duży stanik,wolałabym tu zobaczyć normalnie nałożony biustonosz i byłoby o wiele lepiej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się bardzo podoba ten stanik! spodnie też wyglądają świetnie, może zmieniłabym torebkę, albo w ogóle ją sobie darowała, ale poza tym jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!