Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
trash.

Co powiecie na trochę śmieci? Od kiedy Special Offer weszło do bazaaru szukam kilku artykułów inspirowanych Vivienne Westwood, udało mi się znaleźć tylko tą marynarkę, ale nie tracę nadziei. To głownie ta marynarka w połączeniu z wybitnie oszałamiająco piękną peruką Chwe zainspirowała mnie do stworzenia tego looku. Mamy tutaj tylko kilka artykułów, ale strasznie dużo się dzieje. Mi się podoba, nie wiem jak Wam, bo ostatnio też byłem z siebie zadowolony, a komentarze mówiły całkowicie co innego, dlatego skasowałem poprzedni post z Agu. Jakoś bardziej podoba mi się używanie ciemnego tła, więc jeśli już będę coś dodawać to raczej na tym, mam nadzieję, że nie macie z tym problemu:) 


wig Chwe
Kolczyki Dolce&Gabbana Tribute
marynarka Special Offer
naszyjnik Riviera
pasek YvesSaintLaurent Tribute, Pet-a-Porter
spódnica Archive
torebka Bonjour Bizou
kabaretki Young Hollywood
botki Vinyl

15 komentarzy:

  1. Stylizacja jest bardzo spójna, ale nie w moim stylu. Ta marynarka średnio mi podchodzi.
    Fajnie byłoby zobaczyć te włosy w takim klasyku z zielonymi dodatkami :)
    Szkoda, że usunąłeś poprzedni post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka sama w sobie jest specyficzna, na stardoll wygląda też całkowicie inaczej niż na realnym wybiegu, ale coś w sobie ma. Ja lubię takie dziwne rzeczy. Zastanowię się nad tym klasykiem, ale nie obiecuję, chociaż zieloni od dawna chodzi mi po głowie;)
      Oj tam, są inne posty i dużo redaktorów na blogu:) Dzięki!

      Usuń
  2. Ciekawe połączenie, ale podobnie jak w przypadku Ksante – nie w moim stylu. Włosy są bardzo ładne, do twarzy Ci w nich!
    Myślę, że nie warto przejmować się tym, że komuś nie podobają się Twoje propozycje – ludzie mają różny gust i nie zawsze wszystkich zadowolisz. Ja też nie zawsze spotykam się z samymi pozytywnymi komentarzami na SiM, ale w pełni to rozumiem i nie biorę tego do siebie, to tylko stylizacje :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy lubi co innego:) Dziękuję, nieskromnie powiem, że uwielbiam swoją lalkę w tej fryzurze i kolorze, chociaż początkowo nie byłem pewien czy kupić ten wig.
      Ja się nie przejmuję, rozumiem, że każdy lubi co innego i ma swój gust, każdy ma też prawo do własnego zdania. To tylko gra!

      Usuń
  3. Mi się podoba, jest inaczej, odważnie. Sama zastanawiałam się nad zakupem tej marynarki, ale nie wiem, czy umiałabym ją wystylizować.
    Tak dłużej się przyglądając to może ewentualnie pozbyłabym się kabaretek i zmieniłabym kozaki na takie w nieco innym kolorze. Ale to takie moje czepianie się szczegółów. Chętnie zobaczę więcej Twoich stylizacji ze "śmieciami" ze Special Offer :)
    A tak w ogóle to śliczna peruka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup ją! Da się ją tanio znaleźć w bazarze i zawsze można sprzedać jak nie będziesz używać. Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz czy dasz radę czy nie, ja uważam, że dasz:)
      Kabaretki i ja to nierozłączna para, ale postaram się ograniczyć ich ilość.
      To miał być tylko 1 śmieciowy look, ale jeśli chcecie więcej mogę spróbować! Dzięki!

      Usuń
  4. śliczne są te włosy :) stylizacja to nie moje klimaty, ale ciekawa jest, zmieniłabym tylko buty....nie rozumiem po co usuwać posty,po to chyba je dodajesz żeby poznać opinie innych,poza tym każdy ma inny gust

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Polecam tego projektanta, ma dużo świetnych peruk!
      Buty miały dodać ciężkości i pazura, no i ja też strasznie często używam sandałów i szpilek, więc chciałem dodać coś nowego:)
      Skasowałem i trudno, każdy ma własne zdanie, ja uważałem, że skoro się nie podobały to po co miały zaśmiecać boga;)

      Usuń
  5. Moim zdanuem sttlizacja jest świetna spójna i niebanalna. Jednynie nie podobają mi się użyte buty. Zaburzają mi kolorystykę, w której została zachowana całość
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Właśnie buty miały być takie cięższe i wyraźne, miały się wyróżniać i nie dać przyćmić:)

      Usuń
    2. Jeśli taki był zamysł to udało się super :)

      Usuń
  6. A mi się straaasznie podoba :D w życiu bym nie ubrała tej marynarki bo sama w sobie jest paskudna, ale tutaj wszystko tak fajnie pasuje ♥ No i kocham te włosy, sama miałam taki kolor w realu przez długi czas ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, ze poszczególne elementy nie sa w moim stylu, a sama marynarka nigdy nie zwrocialby mojej uwagi. Jednak w Twoim wydaniu calosc naprawde dobrze wyglada. Piekne kolczyki. Fryzura niczym u gwiazdy ale przeszkadza mi ten wielki przedzialek :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo się dzieje, nie jestem fanką takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!