Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jane Doe
Hej!
Ostatnio pokazałam Wam kolorowe stylizacje, tym razem postanowiłam wrócić do jednego ze swoich ulubionych kolorów X"D
Stwierdziłam, że pokażę Wam stylizacje, które zrobiłam jakiś czas temu, bardzo mi się one podobały i chciałabym poznać również Wasze zdanie na ich temat : )
Elementem wspólnym w obu stylizacjach jest spódniczka i zakolanówki ze sklepu Archive. Bardzo spodobały mi się te artykuły i często do nich wracam w swoich stylizacjach. 
Co sądzicie o moich propozycjach i samych rzeczach?

Stylizacja nr 1
Beret DKNY | Kurtka It Girls | Bluzka Folk | Bluzka Callie's Picks | Pasek Voile | Spódniczka Archive |
Torebka Callie's Picks | Zakolanówki Archive | Buty It Girls

Stylizacja nr 2
Okulary Pretty'n Love | Kolczyki Fallen Angel  | Blezer  Killah | Koszula Windows On The World | Naszyjnik The JetSet | Pasek Archive | Spódniczka Archive | Rajstopy Vinyl | Zakolanówki Archive | Torebka Limited Edition | Buty Tingeling Couture 


 Napiszcie w komentarzach co sądzicie o moich stylizacjach : )

8 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są bardzo ładne, druga jest bardziej elegancka i podoba mi się jak wygląda tutaj ta koszula. W pierwszej ładnie wykorzystałaś tą kurteczkę, super pasuje do całości.
    Zakolanówki są fajne, ale denerwuje mnie trochę to, że są wykonane w starej grafice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest całkiem ładna – sama mam tę kurtkę, ale nie umiem jej wykorzystać i szczerze powiem, że chyba nigdy nie widziałam, żeby ktoś stworzył z nią coś naprawdę udanego. Tutaj też bym wymieniła ją na jakieś inne okrycie.
    Natomiast druga propozycja to petarda! Bardzo mi się podoba, a połączenie tych butów z zakolanówkami wygląda rewelacyjnie. Góra stroju również prezentuje się świetnie i z chęcią założyłabym taki strój nawet w prawdziwym życiu.
    W ogóle, kiedy przeczytałam tytuł posta, pomyślałam, że może chodzi o piosenkę mojej ukochanej Alici Keys :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja czarna dusza się raduje haha :D Obie mi się bardzo podobają ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej niekoniecznie podoba mi sie wybor kurtki. Ale tak poza tym jest bardzo w moim stylu, uwielbiam takie stylizacje w czerni.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! obie stylizacje uważam za świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba tutaj ta kurtka, jedyne co, to dałabym pod nią nieco bardziej obcisłą bluzkę i to jedyne do czego się mogę przyczepić, bo druga stylizacja jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakolanówki mam,kupiłam po to aby pozbyć się sm,spódniczka mnie nie przekonała....jeśli chodzi o stylizacje to wolę drugą porpozycję....w pierwszej przeszkadza mi ta kurtka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. druga stylizacja jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!