Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Strap Pale Pink Bra
Hej!

Tydzień temu razem z Izą stworzyłyśmy dla Was stylizacje ze spodniami Original Future.
Stylizacja, która bardziej Wam się spodobała należy do Izy! Gratulacje!
W tym tygodniu do współtworzenia ze mną postu ponownie zaprosiłam obserwatorkę bloga i jest nią Ksante : )

Tym razem za wybór artykułu odpowiadał mój gość. 
Ksante wybrała top It Girls w kolorze pudrowo różowym.
Podoba mi się ten top, mam kilka wersji kolorystycznych, natomiast rzadko kiedy udaje mi się użyć go w swoich stylizacjach.
Udało mi się znaleźć jego realną wersję, także jeśli jesteście ciekawi, możecie tutaj sprawdzić.
Oryginalnie jest to projekt marki Versace z kolekcji Fall 2019 Ready-To-Wear.
Co sądzicie o tym artykule? Która wersja bardziej Wam się podoba, realna czy stardollowa?




Stylizacja Ksante 
Kapelusz Voile | Kolczyki Limited Edition | Futro Subcouture | Top It Girls | Pasek Balmain + Pearls | Szorty Royalty |
Buty It Girls | Rajstopy Anna Sui Tribute | Torebka Stardoll feat.

Moja stylizacja 
Koszula Bonjour Bizou | Top It Girls | Szorty Basic | Rękawiczki Voile | Torebka Antidote |
Buty Subcouture


W komentarzach dajcie znać co sądzicie o naszych stylizacjach ; )

9 komentarzy:

  1. Stylizacja Ksante jest przepiękna i na tę właśni leci mój głos! Wszystko idealnie ze sobą współgra i tworzy świetny estradowy efekt. Czuję się jakbym została przeniesiona gdzieś na scenę kabaretową w latach 30. (wtedy kabaret miał inny wydźwięk, nie był durny i prostacki, więc to komplement).
    Stylizacja emu.musi średnio przypadła mi do gustu – nie przekonuje mnie połączenie różowego topu / stanika z tą bluzką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie co do tej koszuli w drugiej stylizacji...gdyby nie to byloby lepiej. Brakuje mi wiecej rozowego. Za to podoba mi sie wybor butow, rękawiczek i torebki :) w pierwszej nie wiem czy wybralbym takie nakrycie glowy, ale za to reszta super wyglada!

      Usuń
  2. Ksante jak dla mnie wygrywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tym razem żadna się nie podoba,więc chyba wstrzymam się od głosowania

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z mojej strony bardzo dziękuję za możliwość wystąpienia z Tobą w poście :)
    Też kusiły mnie te rękawiczki do stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja Ksante skradła moje serce! Dla mnie to trochę taki klimat a'la gwiazda estrady lata 80-te, meega!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem za emu.musią! świetna, delikatna stylizacja, ah. podkolanówki sprawiły, że to wszystko jest takie miłe w patrzeniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za głosy ^^♥

    Obie stylizacje niezbyt w moim guście, ale ostatecznie wybieram Ksante, coś ma w sobie ciekawego

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje fajne. Głos lwci na twoją, bo czuję taki vibe kpopu i twice hahah
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!