Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
young turks [SDNSS]
Witam, witam i o zdrowie pytam. Jak tam samopoczucia po świętach? Gotowi na sylwestra?
Dzisiaj specjalnie przychodzę do Was wraz z sylwestrowym outfitem. Ubogo? Ubogo. Cóż, cekinów i innych dupereli za starmonety (niestety) nie udało mi się znaleźć. W planach miałem świąteczną stylizację - przepraszam, nie udało mi się zrobić nic sensownego.
kolczyki Film Theory | sukienka Special Offer | pasek Voile | torba Special Offer | rajstopy Vinyl | buty Rio

7 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest świetna, płaczę nad tym, że jej nie mam. Torebka trochę nie pasuje do reszty, ale cóż, ważne, że jest szampan :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież ta sukienka była w świątecznym giftometerze i to jeszcze jako ostatnia rzecz, za wydanie 300 stardolarów. Jeśli takie mają być stylizacje dla NSS, to jak ktoś już wcześniej pisał, nie rozumiem sensu tego działu. Co innego jakieś drobiazgi bo nawet NSS nazbiera te kilkanaście SD z codziennych zadań i sobie coś kupi. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie fajna stylizacja, ale szkoda, że nie ma żadnego nawiązania do kolorów z torebki z szampanem... Jakiś mały dodatek w tych kolorach, dobrze by temu outfitowi zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja, zachwyca swoją prostotą, ale ta torebka .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tematyczne dobranie torebki ale tak to średnio wygląda. Wyrzucilbym również pasek, nie podoba mi się tutaj. Całość nie wyszła za ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. ta suknia jest piękna i sama ją posiadam,ale można było lepiej ją wykorzystać,buty są paskudne i zmieniłabym je,pasek też wygląda tu źle i też do wywalenia...poza tym niestety zgadzam się z wypowiedzią stardollowy10,można robić stylizację z rzeczami z gift-o-meter ale nie za każdym razem,jest tyle ciuchów w plazie,choćby kolekcja z Basics i można zrobić fajne stylizacje z nimi

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!