Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfozy świąteczne


Kochani! 
Wpadłam na taki pomysł, żeby zrobić Wam metamorfozy świąteczne w apartamencie. 

Na czym to by dokładnie polegało? 
Wy zgłaszacie się w komentarzu (pamiętajcie, że nie da się zrobić czegoś z niczego, jeżeli chcecie sie zgłosić sprawdźcie czy macie odpowiednią ilość mebli) a ja wykonam u Was świąteczne aranżacji. Zostaną one opublikowane na blogu a Wy będziecie mogli je wykorzystać. 

Zgłaszać mogą się jedynie osoby obserwujące bloga.

Metamorfozy wykonam u wybranych osób. 

7 komentarzy:

  1. bardzo chętnie chciałabym zobaczyć twoją wersje w moim apartamencie ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam :D schowek wypchany meblami więc możesz szaleć:)
    Teinnn

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zbyt wielu mebli, ale jeśli uda Ci się coś u mnie stworzyć to zapraszam :D
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam, bo jeszcze nie zrobiłem swojej aranżacji xd
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!