Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
What is a friend? A single soul in two bodies #67
Cześć Kochani! Pora wracać do żywych co nie?
Nie wiem jak u Was, ale u mnie w czasie mojej przerwy działo się bardzo wiele. Przede wszystkim mam nowego nauczyciela od mojej ukochanej, rozszerzonej matematyki. Wszystko ładnie, pięknie, tyle że ta babka jest jakaś od ciemnej gwiazdy. Plusów tej całej sytuacji jest tyle, a nie przepraszam, ta sytuacja nie ma plusów. Może zna ktoś sposób jak pozbyć się skutecznie nauczyciela ze szkoły, kiedy dyrektor nie reaguje? ;) Był to pierwszy, i w sumie to główny, powód mojej nieobecności. Drugi jest znacznie prostszy, który zapewne przeżywa co jakiś czas znaczna część stardollowego społeczeństwa. Mówię o znudzeniu grą. W sumie gdyby nie to, że lubię się tu "pobawić" tworzą makijaże to swoją artystyczność przekładałabym w różnego typu rysunki, które ozdabiają moje zeszyty. 

Dzisiaj nie mam dla Was stylizacji. Za to przybywam z makijażem, który jest dla mnie wyjątkowy. Nie wiem w sumie dlaczego. Po prostu tak go odbieram i tyle. Połączenie morskich odcieni zieleni i błękitu, z duetem zieleni i żółci na dolnej powiece to coś, co ostatnio testowałam na swojej powiece i postanowiłam przenieść na swoją doll. Zauroczyło mnie to. 

Wszystkich którzy spodziewają się w najbliższym czasie makijaży na całą twarz doll muszę zawieść. Takich nie będzie w najbliższym czasie, bo te ograniczenia ograniczają moje pomysły, a chciałabym jak najbardziej inspirować się tym co na codzień tworzę i nie do końca przekonuje mnie zmiana koncepcji. 

Jeśli cokolwiek co tu zostało napisane jest chaotycznie to przepraszam bardzo. Przerwa wybiła mnie z rytmu pisania tekstu do postów. Z czasem wszystko wróci do normy. Zapewniam. Tymczasem dodam jeszcze, że zaległe posty (podsumowania) nie zostaną opublikowane. Głównym powodem takiej decyzji jest brak materiałów do nich.

10 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci nauczyciel nie odpowiada to zmień szkołę, proste. Makijaż jest ładny, ale forma "połowicznej" prezentacji niezbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie odpowiadał tylko mi to zapewne bym tak zrobiła, ale jak nie odpowiada 33 osobom, i inni nauczyciele się z niego śmieją na lekcjach to nie jestem przekonana czy to nasze widzi mi się.
      Przedstawiam połowicznie bo nie chcę Was oszukiwać doklejając w programie graficznym drugie takie oko, a BP nie pozwala mi (przez limit) zrobić dwóch oczu na raz :v

      Usuń
  3. Ładny makijaż. Co do wyglądu posta to mam takie samo zdanie jak Rocka, a w tekstach do postów wolałabym więcej coś poczytać o makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej tekstu opisującego makijaż. Tutaj jednak chciałam napisać trochę z życia tłumacząc dodatkowo swoją nieobecność. Myślę również nad czymś krok po kroku, jednak nie jestem przekonana do tego.

      Usuń
  4. Co do nauczyciela chyba zgodzę się z Rocką. Nie wiem jak dokładnie wygląda ta sytuacja z nauczycielem, ale wszyscy/wszystko nie będzie w życiu zawsze sprawiedliwe i na Twoją korzyść c'nie - chyba, że ten nauczyciel się nad Wami fizycznie znęca to już inna sprawa. Sam miałem kilku trudnych nauczycieli, ale wolałem się zawsze skupić na nauce :v
    Makijaż jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż! Bardzo podoba mi się szczególnie dolna powieka, nie wychodzisz z wprawy pomimo przerw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałem taką typiarkę z matematyki w liceum, że nic z lekcji nie wiedziałem. Polecam poszukać korepetytora, niby wydatek, ale masz mniej stresu i jakąś pewność, że zrobiłaś wszystko by nauczyć się materiału.

    Podoba mi się połączenie zieleni z żółcią. Mnie osobiście taka forma prezentacji odpowiada. Ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!