Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfozy świąteczne
Hej i czołem kochani! 
Wiem, że post powinien pojawić się w piątek, ale nie dałam rady. Wiele z Was zgłosiło się nie posiadając żadnych świątecznych rzeczy w związku z czym nie mogłam wykonać u Was aranżacji. Jak pisałam wcześniej nie da się zrobić czegoś z niczego.

Uwielbiam ten niesamowity klimat świąt Bożego Narodzenia i ogromną przyjemność sprawia mi wykonywanie właśnie takich aranżacji. Poniżej możecie obejrzeć cztery wnętrza stworzone u Was. Każde jest w miarę możliwości inne ponieważ korzystałam tylko z tego co mieliście w schowku.

 Wnętrze wykonane u Liv_789
Wnętrze wykonane u Teinnn
 Wnętrze wykonane u Marta32222

Wnętrze wykonane u 3siostry

Mam nadzieję, że wnętrza spodobają się Wam i wykorzystacie moje propozycje u siebie :) 

Do usłyszenia niebawem! 

6 komentarzy:

  1. piękne te wnętrza :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale super Ci to wyszło! Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne aranżacje! Bardzo się cieszę, że udało ci się coś u mnie stworzyć, bo szału w moim schowku nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! bardzo mi się podoba :) na pewno wykorzystam niektóre patenty u siebie:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!