Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Na Mikołaja, Na Mikołajową!
Witajcie kochani w ten cudowny okres czasu, który spędzamy z najbliższymi, w gronie osób, z którymi chcemy żeby byli z nami na dobre i na złe. Nie tylko w świąteczne dni, ale i na co dzień. 
Życzę Wam wszystkiego, co najlepsze, aby Wasze marzenia stały się rzeczywistością i spotykało Was więcej dobrego niż złego. Wesołych Świąt!

Przygotowałam dzisiaj dla Was stylizacje, jak w tytule - Na Mikołaja i na Mikołajową. W obu propozycjach nie chciałam korzystać z tzw. gotowców z Plazy. Mam tu na myśli cały strój Mikołaja czy Mikołajowej, bo chciałam stworzyć coś sama, takie małe DIY. Wspięłam się nawet na wyżyny moich umiejętności i stworzyłam sama brodę w stardesign :D 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Koniecznie dajcie znać, co myślicie w komentarzach;)
Wylosuję kogoś, komu dam prezent z listy życzeń.

10 komentarzy:

  1. Stylizacja na Mikołaja wyszła świetnie, broda również fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje bardzo pomysłowe ale bardziej podoba mi się Pani Mikołajowa 🎄⛄

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, stylizacje super:)) A jaki ładny napis! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co wiem to Mikołaj nie okradał własnych blogów co niektórzy, albo w loterii sam siebie losował xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja powiem tak:najgłośniej krzyczy ten co sam ma sporo za uszami...

      martusia-16

      Usuń
    2. Są są święta i takie kapmntarrze są nie na miejscu. Ja już swoje zdanie na temat tej sprawy wyraziłam i nie zamierzam
      Dalej ciągnąć tematu. Dalsze komentarze tego typu będą usuwane.

      Usuń
  5. Wolę męska wersję. Ten fartuszek u pani Mikołajowej mi zespół ten look.
    Doceniam natomiast że nie korzystalaś z gotowych przebrań

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!