Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
bad poetry [SDNSS]
Szczęśliwego dnia św. Mikołaja! Świętujecie dzisiejszy dzień? W moim przypadku skończyło się na kilku prezentach i w sumie tyle, zresztą i tak nic szczególnego nie planowałem.

Przechodząc do głównej części posta - nie ukrywam, że póki co cierpię na niedobór dodatków za fioletową walutę. Szperam po kilkadziesiąt minut w bazaarze i ciągle widzę to samo... Głównym założeniem stylizacji był jeans, chciałem w końcu użyć tej darmowej kurtki, bo co jak co, ale jak na darmówkę, jest świetna. Później pojawił się problem ze spodniami, szukałem najbardziej podobnego do kurtki odcieniu jeansu. Kłopot miałem jak nie z koszulką, to z butami lub dodatkami - praktycznie nic do siebie nie pasowało. Finalnie wyszło to co wyszło i jestem w miarę zadowolony, choć nie ukrywam, kusiło mnie, żeby użyć kilku przedmiotów za stardollary.
kurtka Special Offer | czapka Evil Panda | top Special Offer + Decades | wisiorek The Jet Set | pasek Bonjour Bizou | spodnie Callie's Picks | plecak Velvet Orchid | buty Original Future

5 komentarzy:

  1. nie obchodzę tego święta :x stylizacja jest ładna,brakuje tylko podszewki....co do ciuchów za sm to zgadzam się,trudno jest coś znaleźć fajnego :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, bardzo żałuję że nie mam tej kurtki. Podoba mi się przełamanie niebieskiego koloru czernią. Nie wiem tylko czy nie lepiej wyglądałby tu zwykły, czarny t-shirt, ale z drugiej strony i tak niewiele widać z tej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten bordowy top mi tu nie pasuje, poza tym jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie normalny dzień, ale może w pracy beda atrakcje.
    Podoba mi się ten look, ale całość jest taka przysadzista. Ta kurtka jest obszerna, spodnie też są takie baggy i w połączeniu z butami doll traci kilka centymetrów

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie super, nie pomyślałabym, że to stylizacja za SM:D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!