Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspired by: Prada Tribute
Do Plazy właśnie doszła nowa kolekcja Tribute z domu mody, który jeszcze nie był na "rynku" stardollowym jako cały sklep. Jest to Prada Tribute. Dostawa posiada 2 piętra, a ceny wahają się od 12SD do 37SD, ze zniżką Royalty - 11SD do 33SD.
Jak dla mnie jest to koszmarna kolekcja. Gdy tylko dowiedziałam się kilka dni temu, iż to będzie Prada, wiedziałam że dadzą te, jak dla mnie brzydkie sukienki i buty:S
Jak na razie podobają mi się tylko 4 rzeczy i chyba na tym pozostanie...
A jak Wam się podoba?


12 komentarzy:

  1. O M G. I'm shooket.
    Kupię całą dostawę. Od tak dawna chciałem Prade. Nawet tydzień temu to pisałem. Super prezent na święta

    OdpowiedzUsuń
  2. koszmarna kolekcja....kupiłam tylko czarną spódnicę i czarne skarpetki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden wielki koszmar. Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupuje wszystko! Cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przejrzeniu kolekcji w Plazie mam mieszane uczucia, sama jeszcze do końca nie wiem czy coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by pomyślał że spoilery sprzed około tygodnia będą prawdą. Bardzo się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja świetna! Bardzo podobają mi się kolory ubrań, zwłaszcza tiulowe sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie ta kolekcja wrażenia nie zrobiła. Podobają mi się tylko tiulowe sukienki i skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienki są super, kupiłam z 10 rzeczy może z całej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że w końcu dali Pradę! W dodatku cała kolekcja mi się podoba, well :v

    OdpowiedzUsuń
  11. oboże jakie to jest booooooooskie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!