Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ulubieńcy listopada

Cześć! Przepraszam za lekki poślizg w tym miesiącu, ale kompletnie nie miałam weny do przygotowania stylizacji, zresztą listopad nie był dla mnie zbyt łaskawym miesiącem. Koncert, na drugi dzień egzamin życia, obawa czy na niego zdążę, różne stresy, spiny z przyjaciółmi i jak mawiał klasyk "szkoda szczempić ryja". Ale jednak udało mi się znaleźć trochę czasu i wybrać kilka interesujących według mnie rzeczy oraz stworzyć z nimi stylizacje. Zapraszam do rozwinięcia postu! :)





1. Floral Print organza Blouse - Velvet Orchid: jak tylko kolekcja weszła do Plazy to ta bluzeczka była jedną z pierwszych rzeczy, które mi się spodobały. Czarna, transparentna, z kołnierzykiem. Bardzo lubię taki styl, dlatego umieściłam ją w tym zestawieniu.
2. Hanging Wool Coat - Strike a Pose: takie rzeczy zawsze przydają się w szafie, bo mogą być ciekawym dopełnieniem stylizacji, a w tym przypadku mamy do czynienia jeszcze z przyjemnym, musztardowym kolorem.
3. RARE Inspired by Givenchy - Callie's Picks: te spodnie podobno były bardzo drogie, nie uważam je za jakieś genialne, ale na pewno mają ciekawy kształt, bo o wykonaniu trudno cokolwiek powiedzieć, skoro wyglądają jak wielka, czarna plama.
4. PRADA Inspired Neon Boots - Subcouture: w buty z kolorowym akcentem zawsze inwestuję. Jestem fanką kolorystycznych połączeń i przeważnie tym kieruję się w swoich stylizacjach, dlatego propsuję kupowanie takich rzeczy :)
5. Fendi Inspired Lunettes - Callie's Picks: przed CP te okulary osiągały cenę minimum 100sd w bazarku (przynajmniej ja na takie trafiałam), bo owszem polowałam na nie i bardzo ucieszyła mnie ich obecność u Callie.
6. Velvet Dress - Callie's Picks: jak dla mnie ta sukienka to jedna z najładniejszych rzeczy z dostawy CP. śliczne rękawy, stonowana kolorystyka - widoczne delikatne akcenty.
7. Oversized Padded Jacket - Subcouture: wykonanie tej kurtki to sztos. Nie wiem ile razy jej użyję, ale musiałam kupić, bo jest ładna. Po prostu :)
8. HotBuys Throw On Blazer - Pretty n'Love: ten blezerek też od razu mi się spodobał. Delikatny kolor, fajne wykonanie. Jak dla mnie najlepszy HB w tym miesiącu.
9. Beige Satin Pumps Gold Heel - Voile: śliczne buciki o klasycznym kroju. Przydadzą się zapewne nie raz, ja mam zamiar kupić każdą dostępną wersję kolorystyczną.
10. Aurora Leather Coat Gia Inspired: Subcouture: skórzane ciuchy to moja słabość, dlatego ten płaszcz równiez musiał znaleźć się w tym zestawieniu. Jest świetnie wykonany, jak i cała kolekcja Subcouture, która pojawiła się w listopadzie.
11. Spectrolite Necklace Inspired by Kalevala - Callie's Picks: Ten naszyjnik do najpiękniejszych rzeczy z kolekcji nie należał, ALE zanim trafił do CP był drogi i myślę, że za jakiś czas znowu będzie, więc warto było w niego zainwestować choćby ze względu na to, żeby później sprzedać. Niemniej jednak jest animowany, zawsze to coś ciekawego w szafie :)
12. Chain Stilleto Shoes - Velvet Orchid: klasyczne szpileczki, urozmaicone łańcuszkiem na pewno nie raz się przydadzą, zwłaszcza, że można je kupić za fioletową walutę.
13. Green Down Jacket Unisex - Strika a Pose: ostatnia kolekcja SAP może do najlepszych nie należała, ale bardzo mi się podobało, że można było kupić niektóre elementy osobno (kurtka, spodnie, buty) i nie były to wyłącznie gotowe pozy.
14. Pin Brooch - Callie's Picks: kolejna animowana rzecz z CP, której ceny także były dość wysokie. Ja kupiłam. Nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać:D
15. Croc Leather Fannypack - Velvet Orchid: myślę, że warto zainwestować w tę nerkę. Klasyczny kolor, który do wszystkiego pasuje, no i przede wszystkim fajnie leży na lalce. 
16. M.S.G - Take Me Back - piosenka, która baaaaardzo mnie zauroczyła od kiedy ją pierwszy raz usłyszałam. To był chyba najczęściej odtwarzany przeze mnie numer w tym miesiącu, właśnie ze względu na listopadowy koncert Michaela Schenkera, który jest jednym z moich ulubionych gitarzystów i chyba jednym z najbardziej uśmiechniętych, zresztą tak samo jak wokalista Robin McAuley, który tutaj śpiewa :D Mnie po koncercie też bolały mięśnie twarzy od uśmiechania się :D


Okej, a teraz jedziemy ze stylizacjami. Druga jest na czarnym tle, bo inaczej nie byłoby widać tej cudnej białej koronki.



Dajcie znać o swoich listopadowych wyborach oraz co myślicie o stylizacjach :)

8 komentarzy:

  1. Z Twoich wyborów mam 8 rzeczy:D
    Druga stylizacja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. w tych wyborów mam szpilki z Velvet Orchid,ale prócz tego podoba mi się nerka,szpilki z Voile (choć ja to wykupię je we wszystkich kolorach xD),płaszcz z Subcouture i blezer HB....moimi ulubionymi artykułami z listopada jest białe futro z Subcouture i białe rajstopo-buty też z Sub,bo nie kupuję na bieżąco artykułów z nowych dostaw do sklepów....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są świetne, druga jest perfekcyjnie cudna<3
    Z wyborów mam szerokie spodnie, nerkę i botki z sub, które są moimi ulubionymi w tym miesiącu.
    Ja nie kupowałem z CP nic po to żeby zarobić, bo jak zobaczyłem, że gracze mają po 50 naszyjników, wisiorków i wszystkiego to nie sądzę, że cena jeszcze kiedyś będzie wysoka(albo będzie odwrotnie i cena tylko wzrośnie?).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rocka, ja już nie pamiętam co było wczoraj a Ty każesz mi się zastanawiać nad listopadowymi zakupami. ;) Z Twojej listy mam 11 i 14. Zawsze jest w szafie coś, co się rusza czy miga. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Okularki mam z oryginalnego sklepu i są naprawdę świetne, warto w nie zainwestować. W sumie mam pratycznie większość z Twoich wyborów jednak płaszczyk mi gdzieś umknął. Obie stylizacje są naprawdę fajne, moje serce ostatecznie jednak skradła druga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie jakby tak pomyśleć, to ogółem całkiem niezłe kolekcje były w listopadzie. Setne Callie's Picks i tak było jedną z najlepszych dostaw tego roku, wszystko chciałem kupić:)
    Ze stylizacji bardziej podoba mi się druga, bo pierwsza wygląda na taką zrobioną na szybko :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam jedynie 3 i 5. Wiele rzeczy nie zdążyłam kupić :/
    Druga stylizacja jest ciekawsza, bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze stylizacji wolę 2.
    Co do wybranych rzeczy to sie zgadzam. Kolekcja CP byla swietna tylko nie zdążyłem wszystkiego kupić. W subcouture za to siw obkupilem

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!