Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Chcesz dostać księżyc? Powiedz tylko słowo, a zarzucę na niego lasso i ściągnę na ziemię
Witajcie kochani w ten przedświąteczny piątek. 
Wszystko do świąt gotowe? U mnie wszystko jak zawsze na ostatnią chwilę i przyznam się szczerze, że już mam dosyć tych przygotowań. 
Na całe szczęście udało mi się wcześniej przygotować dla Was aranżację na dziś. Koniecznie chciałam wykorzystać w niej prezent z Gift-o-meter czyli stół z ławką. Według mnie jest naprawdę świetny i idealnie pasuje do świątecznego klimatu. 

Jak Wam się podoba moja aranżacja? 
Jak zawsze czekam na Wasze opinie! 

7 komentarzy:

  1. świetna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam nic gotowe. Właśnie jadę pociągiem do domu, więc będę miał świąteczny maraton, ale w kuchni.
    Aranżacja wyszła super. Również uważam, że ten gift jest świetny. Dobrze zrobili, że dali ten bierznik osobno. Czerwona kanapa jak dla mnie robi cały klimat. Jest przytulnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój maraton jeszcze do niedzieli do ciemnej nocy będzie trwał... Też sie cieszę że bieżni jest osobno, potem będzie mozna wykorzystać stół do innych aranzacji. Cieszę się, że Ci się podoba

      Usuń
  3. Cudne, przytulne wnętrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie u mnie jest tylko ubrana choinka i kupiona duża ilość karpia. Dzisiaj jeszcze muszę posprzątać w domu, bo trochę panuje bałagan. A jutro to pewnie pierogi będę lepić.
    Aranżacja jest naprawdę cudowna. Drewno, czerwień i igliwo ociepla klimat i jak patrze na ten stół to myślę o wieczerzy wigilijnej, talerze rozłożone tylko 12 potraw brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja póki co cały czas siedzę w kuchni. Dziś robię ciasta:D aranżacja super, wpraszam się na wigilię!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!