Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marta32222 & 3siostry vs Christmas Nordic Tree

Witajcie kochani! 
Jak mijają Wam święta? Mi osobiście bardzo dobrze. 
Jest tu ktoś kto jeszcze pamięta ten dział? Prowadziłam go razem z Karoliną (Anndoll88). Wspólnie wybierałyśmy jedną rzecz i tworzyłyśmy aranżacje z jej wykorzystaniem. Razem z Martą postanowiłam go reaktywować, a jako pierwszą wybrałyśmy tą świetną choinkę świąteczną z Tis the season. 


Pierwszą aranżację wykonała Marta32222 i jak widzicie obie miałyśmy zupełnie inne wizje. Ja od początku chciałam zrobić coś w odcieniach szarości i błękitu. Do całości dobrałam zielone i białe dodatki. Marta z kolei wybrała podobne kolory, postawiła jednak na złote akcenty co dało całkiem inny efekt końcowy. 



Które wnętrze podoba się Wam bardziej? 
Czekamy na Wasze opinie! 

8 komentarzy:

  1. oba są bardzo ładne,ale jakoś te drugie bardziej przypadło mi do gustu :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znałam wcześniej tego działu, ale już widzę że jest super! Bardzo się cieszę, że będą się pojawiać takie posty :D
    Obie aranżacje są świetne, ale trochę lepszą jak dla mnie zrobiła Kinga. Marta z tego co zauważyłam ma tendencje do zagracania pomieszczeń, a u Kingi mimo wielu przedmiotów wnętrza zawsze wyglądają czysto i schludnie :) Wnęki na sypialnie wyszły Wam rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jak we wnętrzach jest sporo rzeczy, ale jednocześnie trzyma się klimat pomieszczenia:D
      Dziękujemy!

      Usuń
  3. Też nie przypominam sobie tego działu, a co do wnętrz, to w pokoju Marty jest problem z proporcjami, dotyczy to taboretu z białym futerkowym siedziskiem, który jest zbyt duży względem reszty mebli, natomiast ława przy stole zdaje się być zbyt mała. Dziwnie również wygląda koc, który przytrzymuje na stole wazon, bo raczej nie spełnia on roli obrusu. Szkoda mi też tego białego kitku, który jest przepiękny, ale praktycznie go nie widać na tle białych przedmiotów. O dziwno, w drugim pokoju też jest powtórzony pomysł na ten materiał, z taką różnicą, że tym razem wygląda to mało ciekawie ze względu na odległość pufy od stołu, jest zbyt daleko. Od siebie zmieniłabym tylko firany na jakieś cięższe zasłony, żeby ładnie współgrały i "wyciszyły" te czarne ramy okien.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba są super ale dla mnie wygrywa 1. Złoto to jak dla mnie kolor świąt, więc to mnie kupiło na starcie. Podoba mi się nagromadzenie tych przedmiotów, które dają taki eklektyczny klimat. Jestem też zachwycony tym jak lampki łącza się z żyrandolem, rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno mi wybrać lepszą, każda ma w sobie to coś :D Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie drugie wnętrze wypadło lepiej. Wygląda schludniej i ogólnie kolorystyka bardziej mi podchodzi w tej właśnie aranżacji.
    W pierwszej wszystko byłoby cacy, gdyby nie te cyrkowe lampki przywieszone do żyrandola. Poza tym te krzesła przy takim stoliku - choices. Podoba mi się mega ten pokoik po lewej stronie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie oba wnętrza są super i nie mogę się zdecydować, które jest lepsze :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!