Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Świąteczni Ulubieńcy

Cze! Dzisiejszy post będzie nieco inny niż zwykle, bo świąteczny! Rzeczy, które pojawią się w poście nie będą dotyczyć wyłącznie dostaw z grudnia, ale jeżeli coś pochodzi z jakiejś starej kolekcji to jest to rzecz wciąż dostępna w Plazie. Wyjątkiem jest tylko jemioła z zeszłorocznej kolekcji CP, którą można znaleźć bez problemu w bazarze za starmonety oraz poza ze Strike a Pose, którą też można jakoś zdobyć:)) Zapraszam do rozwinięcia postu! 
 



1. Red Christmas Tree - Callie's Picks: wiadomo, choinka - symbol Świąt, więc musiała się tutaj pojawić. W tym roku urzekła mnie ta czerwona z racji tego, że wygląda bardzo oryginalnie. Kupiłam aż dwie, chciałam kupić więcej, aby zrobić kiedyś wnętrze z czerwonym lasem, ale szanowna Callie oczywiście znów zaczęła zbyt często nawalać dostawami.
2. Christmas Presents - Special Offer: przepięknie są wykonane te prezenty, a do tego można było je nabyć w tegorocznym kalendarzu za fioletową walutę.
3. Square Day Right - DIY: zimowy widoczek to must have, jeśli ktoś lubi klimatyczne, białe Święta. Szkoda, że w realu za oknem deszcz i błoto:(( u Was też?
4. Santa Cap - Callie's Picks: czapka Mikołaja. No tego wyboru chyba nie trzeba wyjaśniać:D
5. Green Flare Top - RIO: szukałam w Plazie czegoś zielonego, bo ten kolor niewątpliwie kojarzy się ze Świętami. Znalazłam ten top i zakochałam się w jego kroju i niezwykle soczystej zieleni:))
6. PVC Blood Red Leggins - Tingeling Halloween Couture: wybrałam te spodnie ze względu na ich kolor. Czerwony to kolor, który kojarzy nam się ze strojem Świętego Mikołaja, a wybrałam akurat te spodnie ze względu na ich świetne wykonanie i fakt, że mogą przydać się nie tylko w świątecznych stylizacjach.
7. Red Strap Heels - Special Offer: te buciki można było nabyć w tegorocznym kalendarzu. Uważam, że są bardzo ładne i dzięki tym paskom mają ciekawy wygląd.
8. Silver Gift - Kitsch: ten prezencik kupiłam podczas wyprzedaży jakiś czas temu. Zachwyciło mnie jego wykonanie i uniwersalny kolor, dzięki któremu można go wcisnąć do wielu wnętrz i nie będzie "gryzł się" kolorystycznie z niczym, no chyba, że zrobimy sobie całe czarne wnętrze :>
9. Candle Holder - Fashion: ten świecznik na pewno jest wszystkim znany, wciąż można go kupić. A ja postanowiłam o nim przypomnieć akurat teraz, bo nie dość, że ma kształt renifera to jeszcze światło świec kojarzy się nam wszystkim z ciepłą, świąteczną atmosferą (chociaż czasami bardziej gorąco bywa podczas świątecznych kłótni:D:D)
10. Christmas Plate - Special Offer: kolejna rzecz z tegorocznego kalendarza, o której warto wspomnieć, chociażby ze względu na fajne wykonanie i niską cenę. Detale też są ważne.
11. Oh Deer Headband - MS.TQ: jeżeli ktoś ma ochotę przebrać się za renifera to ja polecam właśnie te rogi. Dlaczego? Bo te czerwone, które pojawiły się u Callie są dla mnie kiczowate. Te natomiast są piękne, naturalnie wyglądające i mogą przydać się nie tylko w Święta.
12. Red PomPom - Bod Mod: nosek Rudolfa? Voilà! :D
13. Camilla Shirt - Pals: tutaj akurat nie chodzi o tę konkretną koszulę, a ogólnie o białą koszulę, którą powszechnie zakłada się podczas jakichś okazji. Święta to właśnie czas kiedy wszyscy chcą być eleganccy, a bez białej koszuli to by niestety nie pykło :))
14. Gifts Pose - Strike a Pose: z typowo świątecznej kolekcji SAP, która była już dawno temu najabrdziej podobała mi się właśnie ta poza. Prezenty są świetnie wykonane pod względem graficznym, a i układ nóg jest dość naturalny. Na pewno fajne urozmaicenie, jeśli ktoś lubi dekorowanie wnętrz w świątacznym klimacie oraz przebieranie dollki.
15. Candle Light Chandelier - Tis the Season: bardzo mi się spodobał ten świecznik ze względu na klasyczny kształt koła oraz ozdobne gałązki. Niezwykle subtelna świąteczna dekoracja jak dla mnie.
16. Christmas Misteltoe - Callie's Picks Decor: jemioła! To też kolejna rzecz, która kojarzy nam się ze świętami przez to, że kiedyś uważano ją za roślinę o magicznych właściwościach, a mianowicie odstraszających nieszczęścia i przynoszących bogactwo. Tę akurat kupiłam w zeszłym roku, ale bez problemu można ją odnaleźć w bazarze również teraz. No to już! Dawać do bazarku i wieszać jemiołę w swoich apartamentach! Bogactwo samo się nie zrobi :))
17. Run Rudolph Run - Lemmy Kilmister ktoś ma dosyć kolęd, ale wciąż chciałby pozostać w świątecznym klimacie? To niech da czadu z wujkiem Lemmy'm i ekipą :D 

No i klasycznie - na koniec zapraszam do obejrzenia moich stylizacji z użyciem opisywanych rzeczy. Chciałam tutaj użyć dwóch kolorów - zielonego i czerwonego, bo to one najbardziej kojarzą mi się ze świętami :)



Jak tam, najedzeni wszyscy? :D


7 komentarzy:

  1. Z Twoich wyborów mam 8rzeczy! Ogólnie mega mi się podoba przedstawienie tych rzeczy na jednym obrazku, wygląda to bardzo fajnie:D
    2 outfit jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam 2, 3 i 9. Jestem zła na Callie przez te częste dostawy, miałam zamiar kupić świąteczne ubrania i obowiązkowo czapkę Mikołaja, ale nie zdążyłam :( Nosek spod 12 wygląda super, może się kiedyś w niego zaopatrzę.
    Obie stylizacje bardzo mi się podobają, ale jeśli miałabym wybrać faworytkę to byłaby to stylka nr 2. Na stardoll rzadko spotykam stylizacje w kolorze zieleni, a połączenie gorsetu i paska jest piękne :D
    A najedzona to ja nie jestem, uszka w zamrażalniku, krokiety też, pierogi też, sałatka i gołąbki już zjedzone, zostały tylko ciasta, których nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nr 7 i 13,reszta rzeczy mnie nie interesuje :x jeśli chodzi o stylizacje to niby druga jest fajna,ale te skarpetki są paskudne :|

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chyba tylko 2 i 12 raczej nie kupuje świątecznych rzeczy. Stylizacje obie mi się podobają ale nr.2 najbardziej, może dlatego że czerwone stylizacje spotykam u każdego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje! Z Twoich wyborów mam kilka rzeczy, z nowszych chyba najlepsze są prezenty pod choinkę, fajnie że były za sm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że napisałaś post z taką świąteczną wersją tego działu. Co do itemków - bardzo lubię tą zieloną bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, że postanowiłaś stworzyć sezonową wersję tego działu - wyszło super. Z twoich propozycji podobają mi się zielony top i burgundowa choinka. Ze stylizacji bardziej mi się podoba druga, jednakże zrezygnowałbym z pasków, kolczyków/okularów i zmieniłbym torebkę. Mocno szanuję za połączenie butów ze skarpetkami, pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!