Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Tropicalia
#6
Tytuł: Piosenka pochodzi z niedawno wydanego albumy Briana Newmana. Showboat zawiera 11 piosenek, nie pojawiają się na nim żadni goście poza Lady Gagą w jednym z utworów, dla niej pierwszy raz przesłuchałem całość. Duet o którym mowa jest świetny, jednak to nie on utkwił mi w pamięci najbardziej. Ww. płyta wiele zmieniła, ponieważ wcześniej nie słuchałem dużo Jazzu, a teraz robię to prawie cały czas.
W.
| Kolczyki-Fy | Płaszcz(HB)-Bonjour Bizou | Sweter-Nelly.com | Pasek-Limited Edition | Spódnica-Nelly.com | Torebka-Musuem Mile | Skarpetki-Original Future | Buty-Subcouture |

8 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, trochę żółtego neonu który obecnie często pojawia się w wielu kolekcjach modowych. Podobają mi się oczęta, pasują do bluzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko z innej parafii, nie moja estetyka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki eklektyzm. Niby nic nie pasuje do siebie, a wszystko się super łączy. Najbardziej podoba mi się zestawienie tych neonowych butów z płaszczem. Jedynie przeszkadza mi ułożenie torebki.
    Ja lubię jazz, ale większość tych moim ulubionych wykonawców już umarła. Polecam Saint Louis Blues, chyba moja ulubiona piosenka

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widzę tego,dla mnie tu za dużo się dzieje,a jeszcze do tego buty których nigdy nie polubię :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetnie, jednak też mnie denerwuje położenie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie fantastyczna! Mnie też trochę przeszkadza ułożenie torebki, bo ta nienaturalnie to ułożenie wygląda. Poza tym jak zawsze super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baza super, a te neony mi tu nie pasują

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!