Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
enola gay [SDNSS]
Przysięgam, mam dość, jeszcze nigdy nie byłem aż tak zmęczony, mimo, że prawie nic nie robię. Chciałbym już końcówkę grudnia i wyjazd do Gdańska, ale na to jeszcze dwa tygodnie poczekać muszę... Nigdy tak bardzo mi się czas nie dłużył jak teraz :v
Przechodząc do stylizacji - to te okulary mnie zainspirowały.
okulary Pretty'n Love || kolczyk YSL || choker MS.TQ || body Active || wisior The Jet Set || kurtka Wild Candy || pasek Bonjour Bizou || torba  Antidote || spodnie Special Offer || buty Pretty'n Love 

12 komentarzy:

  1. Torba jest meh, ale całość bardzo mi się podoba. Połączenie spodni i butów jest bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak moje kolorki! Jest super, choć torby na pierwszy rzut oka nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie takie trochę pomieszanie z poplątaniem :S Podoba mi się buty+spodnie+torba+pasek, ale reszta jakoś tak średnio. Biżuteria źle dobrana, imo... Nie połączyłabym tego chokera z tym naszyjnikiem i kolczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem doboru dodatków, totalnie od czapy, zaraz obok perłowych kolczyków mamy złoty choker i brzydki wisiorek z kryształem, co psuje tę stylkę, okulary tutaj się gubią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem o wiele za dużo dodatków przy/na głowie. Myślę, że gdybyś nie dał tego kolczyka i srebrnego naszyjnika stylizacja prezentowałaby się o wiele lepiej. Poza tym jest uroczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się,dodatki tu nie pasują,zostawiłabym złote akcenty a srebrny naszyjnik i białego kolczyka wyrzuciła,tak samo buty kompletnie nie pasują i wymieniłabym na jakieś inne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki misz-masz. Tak w ogóle to ja nie rozumiem tego działu. Nby dla NSS, a jest tu torba, którą dostawały tylko SS i jeszcze te kolczyki, przecież one były za sd, tylko że drugi gratis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i spodnie które też były w gift-o-meter to dostawało się za wydane sd

      martusia-16

      Usuń
    2. i wisiorek z Jet Set a to jest sklep tylko dla SS stardollowy10

      Usuń
  8. Jak dla mnie średnia stylka - za dużo dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba połączenie szarości z różem, stylizacja udana, dała bym trochę mniej dodatków :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!