Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
A wise man will make more opportunities than he finds #68
Witajcie Kochani,
dzisiaj mam dla Was stylizację o ciemnej podstawie, ale z jasnymi dodatkami. Sukienka którą tutaj wykorzystałam była pierwszą rzeczą, którą zakupiłam z pięknej dostawy Prada Tribute. Zauroczyły mnie w niej kolory, ale również tiul przy rękawkach. Aby rozjaśnić całość postawiłam na żółte dodatki. Może przy torebce jest to tylko żółta aplikacja, ale za to kolczyk i sandałki optycznie robią swoje według mnie.
Jestem bardzo ciekawa co Wy sądzicie o mojej propozycji. Czekam na opinie w komentarzach.
kolczyk - Fever | sukienka - Prada | pasek - SubCouture | torebka - Fendi | buty - Bonjour Bizou

8 komentarzy:

  1. stylizacja jest ładna,aczkolwiek mi te sukienki z Prady się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jak dla mnie jest świetna, fajnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ta sukienka jest bardzo trudna do wystylizowania i nie do końca ci to wyszło. Rozumiem dobór prostych dodatków, by ją jakoś okiełznać, ale ten żółty to chyba ostatni kolor jaki bym tu widział. Ta fryzura jest śliczna w tym kolorze, bo w blondzie wyglada strasznie, ale góra wydaje się przez nią taka ciężka zwlaszcza w połączeniu z tymi rękawkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę podpisuję się pod zdaniem Michała. Żółty kolor to nie był dobry wybór, a i ta sukienka mi się nie podoba :s

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się sukienka podoba, ale faktycznie, żółty bym odrzuciła i jednak postawiłabym na ciemniejsze kolory, niepotrzebne tu jakiekolwiek ożywienie stylizacji. Zwłaszcza nie podobają mi się tę frędzlowate kolczyki, kompletnie mi to tutaj nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, wyszła taka Latina Excellence trochę haha

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!