Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I'm a Mess
#7
Wybaczcie, że wyniki pojawiają się tak późno, ale troszkę o nich zapomniałem. Mimo nie najlepszej stylizacji dobrą odpowiedz podało trzy osoby, ale zwycięzca może być tylko jeden, a jest nim: Dobrapogoda. Gratuluję! Po nagrodę zgłoś się w mojej księdze gości (GirlEwelina).

W dzisiejszej stylizacji podjąłem drugą próbę wystylizowania rowerowych szortów, może tym razem spodoba się Wam bardziej. Ja osobiście jestem zadowolony i mam wrażenie, że to jeden z moich lepszych looków.

Tytuł: Pierwszy raz usłyszałem ją oglądając pokaz Victoria’s Secret. Nie jestem wielkim fanem Bebe Rexha, ale akurat ta piosenka bardzo mi się spodobała. Jej występ oraz pokaz też były świetne, polecam obejrzeć i posłuchać.
W.
| Kolczyki-Epiphany | Koszula-Dior Couture | Broszka(HB)-Bonjour Bizou | Top-Callie's Picks | Getry-Vinyl | Torebka-Balenciaga | Kozaki-Saint Laurent Paris |

8 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba i odwrotnie do Ciebie, uważam że to jedna z Twoich gorszych :S
    Nie wiem, co mogłabym napisać, bo chyba nic mi w niej nie przekonuje niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się :/ nigdy nie polubię tych szortów,one się nadają do biegania ale nie do chodzenia na co dzień,chyba nigdy nie zrozumiem fenomenu nad nimi,może gdyby wywalić ten gorset to stylizacja byłaby lepsza

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniłbym może kolor ust na bardziej neutralny żeby oczy grały większą rolę i dał trochę inny gorset żeby fakturą był bliższy do szortów, ale poza tym jest bardzo ładna :p

    OdpowiedzUsuń
  4. O HELL NO, te piękne buty potrzebują lepszego towarzystwa. Totalny miszmasz jak dla mnie, trochę office, fancy i jazdy na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam o tym konkursie xD Ale dzięki za nagrodę.
    Tym razem stylizacja nie podoba mi się. O ile wszystkie elementy pasują kolorystycznie, to jako całość już niestety nie. Może z innymi butami byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uważam, że to jeden z twoich lepszych looków. Podoba mi sie dobór butów, jest nieoczywisty. Torebka ze swoim kolorem też dobrze tu wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby wymienić gorset i spodenki to mogłaby być naprawdę świetna stylizacja, a tak to tylko kolorystycznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!