Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at that style
Witam ponownie po krótkiej przerwie. Przepraszam, za ostatni brak postów tydzień, ale przeprowadzka (i tygodniowy brak internetu, bo oczywiście spece z upc jak zrobią jedno, to zjebią drugie), a także praca mnie delikatnie pochłonęły. Lecz za to, w końcu, udało mi sfinalizować kontrakt z agencją modeli (po miesiącu zwlekania). Tak, czy siak, przygotowałem dzisiaj, w ramach rekompensaty, dwie stylizacje. 

Pierwsza z nich została stworzona przez Miloshki. O ile nie przepadam, za tą sukienką (kojarzy mi się jedynie ze starymi siedzeniami w komunikacji miejskiej), o tyle uważam, że połączenie jej ze spódnicą wypadło świetnie, a brązowe dodatki idealnie się wkomponowały w całość. Kolejna stylizacja to propozycja od DiaryOfDreams, w której urzekło mnie połączenie sukienki z LE oraz spódnicy z Fallen Angel. Ponadto myślę, iż dobór torebki oraz koszuli to strzał w dziesiątkę dla stylizacji. A Wy, co myślicie o moich wyborach, podobają Wam się?

6 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są świetne i na bardzo wysokim poziomie. W pierwszej jestem zachwycona połączeniem tych ubrań wszystkich, a zwłaszcza super wyglądają te dwie torby razem, bomba:)
    W drugiej urzekł mnie każdy detal, dosłownie. Ta spódnica z tymi butami i torbą wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja jest bardzo ładna tylko nie podobają mi się te kozaki :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie wolę drugą, pomijając te kozaki oczywiście. pierwsza mnie natomiast rozczarowała. sam uwielbiam tę sukienkę i czuję, że jej potencjał jest zmarnowany

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz próbowałem zbudować model czołgu ale nie wyszedł za ładny, tak więc gratulacje. ;) Bardzo podoba mi się dobór toreb w 1 stylce. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje nie w moim stylu, ale druga nawet mi się podoba. Tylko to połączenie czarnych i przezroczystych kozaków nie wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się pierwsza, bo w drugiej te paskudne buty rujnują całość dla mnie. Poza tym, pierwsza ma nieziemskie kolory/faktury więc I'm all for that.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!