Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
moonlight
Dzisiejsza stylizacja powstała na bazie tej pięknej sukienki z WOTW, to właśnie do niej dobierałam resztę. Bardzo dobrze pasuje tutaj bordowa kurtka, ale gdy nałożyłam ją na ramiona doll, wyglądało to dziwnie i wszystko się ze sobą zlewało, więc wybrałam sposób nałożenia jej do ręki. Potem narzuciłam granatowy płaszcz i dodałam żółty golf, a zaraz po nim torebkę z CP. Połączyłam ze sobą 2 pary butów - obie z LE i uważam to połączenie za udane i zapewne nie raz z niego skorzystam. Na koniec dodałam rajstopy i 3 pary okularów, nie wiem dlaczego to zrobiłam, ale bardzo mi się podoba ten sposób:D

7 komentarzy:

  1. stylizacja jest bardzo ładna ale ja bym wywaliła bordową kurtkę i dwie pary okularów bo te okulary wyglądają dziwacznie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna. Ten żółty golf ładnie wygląda z granatem i bordo. Okulary mi się podobają, podobnie buty chociaz nie lubię takich na platformie. Wyrzucilbym tę bordową kurtkę bo dollka ma już płaszcz, ale całość i tak prezentuje się fanatstycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie średnio się podoba ta stylizacja. Na pewno zrezygnowałbym z rajstop oraz bordowej kurtki i mieniłbym buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopy i buty bym zmieniła, i wyrzuciłabym kurtkę. Kolorystyka i pomysł na okulary jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi w niej nie gra, ale podoba mi się, jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wsztystko z innej beczki, do tego przeładowana af.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!