Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W08L02- "Available Now"
Dzisiaj stylizuję torebkę Gucci, nadal brak pomysłów:( W przeciwieństwie do poprzedniej stylki ta bardziej mroczna i pasująca do vintage estetyki Gucci, przynajmniej mi kojarzy się z latami 80... Pobawiłem się też trochę z kolczykami i elementami makijażu z salonu piękności;)
Mój look składa się z kolczyków Mawi i Epiphany, rękawiczek Tingeling Halloween Couture, torebki Gucci oraz kabaretek i butów z metką Young Hollywood.  Głównym elementem jest sukienka LE z dodatkową spódnicą Museum Mile i Young Hollywood.

8 komentarzy:

  1. Makijaż pierwsza klasa, przyciąga wzrok. Stylizacja jest faktycznie w stylu vintage, bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Świetnie ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, ale dość już mam oglądania kabaretek :S

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebusia Gucci - główna bohaterka stylizacji trzymana w skórzanych rękawicach zginęła w tych falbanach, ogólnie zamysł stylizacji nietypowy, ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle nie widziałam tej sukienki, że już prawie o niej zapomniałam. A sam vintage klimat bardzo mnie kręci i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakos nie przepadam za takimi sukienkami... podoba mi sie to jak dopasowales makijaz do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest piękna! Stylizacja wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja rodem z kosmosu, ale podoba mi się :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!