Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF Listopad
Witajcie kochani!
Wiem, że w poprzednim miesiącu zawaliłam wszystko, ale naprawdę potrzebowałam przerwy. Teraz już wracam i zabieram się do pracy. Zaczęłam od aktualizacji Elity QoF. Bardzo się cieszę, że tak wiele z Was komentuje nasze posty. Nie będę się dziś rozpisywać na ten temat ponieważ jestem chora i marzę tylko o powrocie do łóżka...

Jak zawsze przygotowałam dla Was dokładną tabelkę, którą możecie podejrzeć TUTAJ . Do Elity w tym miesiącu dostali się: Metalka777 i GirlEwelina! Witamy i gratulujemy.


Wszystkich z listy zapraszam po odbiór 20sd!
Zgłoście się na konto QueenCrew.  

5 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie! I gratuluję nowym osobom ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, dziękuję :D oraz gratuluję! No i szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje ;) zdrowia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow fajnie że nas przybywa. gratuluję wszystkim

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!