Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Green Dress
Christmas Tree Realness

Święta- czas ubierania i oglądania choinki... Sztuczna, żywa, zrobiona z plastiku, papieru, szkła- z czego tylko chcecie. Na choince obowiązkowo ozdoby, zależy jak kto lubi, jedni na bogato, a inni skromnie i elegancko. Moja doll za bardzo wczuła się w tę tradycje i sama zmieniła się w drzewko świąteczne. Ulubiony kolor Michelle Visage i NikkieTutorials, no i mój oczywiście- ZIELONY! Do tego mnóstwo biżuterii. 
Pierwszy look bardziej klasyczny, aksamitny total look Gucci z wężowym paskiem, bo czemu nie. Drugi z sukienką Versace, nowoczesny i bardzo odważny- może kogoś doprowadzić w święta do zawału:( 
1 Kolczyki Epiphany | Naszyjnik Mawi, Epiphany | Suknia LE | Pasek Epiphany | Kozaki Gucci, Gucci

2 Kolczyki Epiphany | Choker Versace | Sukienka RIOHB | Rękawiczki LE | Szorty LE | Sandały Young Hollywood 

23 komentarze:

  1. Niestety w każdej coś mi nie pasuje :/ Sukienka po lewej jest przecudowna ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że jest cudowna:) Może następnym razem lepiej ją wykorzystam.

      Usuń
  2. pierwsza stylizacja jest ładna,druga kompletnie mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rozumiem, że druga może się nie podobać, ale trzeba próbować nowych rzeczy.

      Usuń
  3. Ta ciemna sukienka jest piękna! Stylizacja z nią jest super! Ta druga taka sobie, nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest piękna, nie mogłem się doczekać, żeby ją wykorzystać:)

      Usuń
  4. Obie stylizacje są piekne chociaż bardziej podoba mi się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, odważnie wykorzystane buty co wyszło naprawdę fajnie. Druga nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty to tak spontanicznie się tu pojawiły:)

      Usuń
    2. Bardzo dobra decyzja! :D

      Usuń
  6. pierwsza ładna, ale brakuje torby. druga to kompletny niewypał :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Przy świątecznym stole torba na resztki jest niezbędna;)

      Usuń
    2. fakt, ja tez zawsze ze soba nosze na wigilie torbe, salatka jarzynowa na nastepny tydzien w torebce musi sie znalezc :)

      Usuń
    3. Tak teraz wpadło mi do glowy: Plastikowa torba, a w niej barszcz i pływające uszka.. To byłby HIT!

      Usuń
    4. z takim myśleniem to rękawiczki w drugiej to jedzenia też tak średnio, hmm

      pomysł z plastikową torbą byłby niezły :p

      Usuń
    5. Ja byłem już na kilku imprezach w rękawiczkach i nie miałem żadnego problemu z jedzeniem... To zależy od tego jak się je, wystarczy uważać i nie wpychać palców w jedzenie.

      Usuń
  7. kocham druga stylizacje i z checia ubralabym sie tak na wigilijna kolacje!! <3 pierwsza tez jest swietna, i mysle, ze na karnawal lub sylwestra wygladalabym w tym swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej głowie były święta w Dynastii albo u Kardashianów... Alexis w długiej sukni i z dekoltem, a Kim K w szortach rowerowych.

      Usuń
  8. Lewa stylizacja jest piękna, elegancka - cudowna i idealna. W prawej te kwiatkowe szorty i rękawiczki nie pasują według mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty na wiosnę są zbyt oczywiste, dlatego ja noszę je w zimie;)
      Lewa Dziękuje!

      Usuń
  9. pierwsza jest przepiekna ♥ druga jakos nie moj styl ale wyglada w porzadku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, każdy ma prawo mieć własne zdanie i styl:)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!