Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacje świąteczne - inspiracje
Zdaje sobie sprawę z tego jak dawno nie było postu ode mnie. Potrzebowałam jednak tej przerwy, a jednocześnie miałam ogromnie dużo pracy i mało czasu na satrdoll. Święta to również wyjątkowy czas dla mnie i zależało mi by wyrobić się z wieloma rzeczami. Cieszę się, że znalazłam też chwilę dla siebie w tym całym pędzie. Fryzjer, spotkanie z koleżanką i kino to był naprawdę dobry pomysł.  A jak u Was, co tam słychać? Co robiliście ciekawego? 





Dziś przygotowałam dla Was kilka aranżacji, część z nich już widzieliście w poprzednich latach. Chodzi o to, żeby pokazać Wam jak udekorować Wasz apartament na święta. Wiem, że wiele z Was nie lubi/nie potrafi tego robić, ale myślę, że stardoll oferuje nam sporo fajnych rzeczy by stworzyć odpowiedni klimat nawet jak nie przepadacie za urządzaniem.






Starłam się stworzyć aranżacje, które będą w miarę moich możliwości miały różne charaktery. Ja nie potrafię wybrać tego które najbardziej mi się podoba! 

Jak widzicie w każdej aranżacji wykorzystałam wieniec z tegorocznego kalendarza, który można było zakupić za starmoenty. Uważam, że jest świetnym dodatkiem i można go wykorzystać na wiele sposobów. Sami zobaczcie jakie jest cudny! Jeżeli będzie jeszcze okazja to koniecznie zainwestujcie w niego. 






W powyższych aranżacjach wykorzystałam gotowe, przybrane drzewka, które oferują nam Admini. Myślę że każda z nich warta jest uwagi, są dobrze wykonane i pięknie się prezentują we wnętrzach. Jeżeli już naprawdę nie macie czasu bądź chęci na tworzenie specjalnej aranżacji wystarczy wkomponować takie drzewko do takiego pokoju który już macie i będzie równie fajnie wyglądać. (Tis the season: 14sd, 27sd i 28sd)




Dostępna jest również jedna choinka którą możemy przystroić sami (ta ze światełkami,jej koszt to 18sd) bądź druga którą możemy dostać już tylko w bazarze. Nie polecam Wam jednak ich ponieważ bardzo ciężko ładnie ją ubrać. Poniżej pokaże Wam moje propozycje z poprzednich lat i coś nowego. 










Mam nadzieję, że dzisiejszy post spodoba się Wam. Dajcie mi również znać która aranżacja podoba się Wam najbardziej :) 

4 komentarze:

  1. Czas przed świętami zawsze jest bardzo wymagający.
    Super post i te wnętrza! Sama nie jestem zbytnio utalentowana w kierunku tworzenia wnętrz, ale na święta zawsze staram się coś przygotować. Wieniec z kalendarza znalazł się i w moim apartamencie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wnętrza to zawsze wyższy poziom. Widać, że nie są tworzone, żeby się czymś pochwalić albo pokazać się, jest w nich klimat i od samego patrzenia czuje się świąteczny klimat<3
    Trzecia aranżacja urzeka mnie swoim chłodem, wszystko jest takie zimne, a zarazem przyjemne.
    Te gotowe drzewka są super, jeśli ktoś już dekoruje apartament, ale te puste też mogą fajnie wyglądać (można je zostawić puste i będą wyglądać tak nowocześnie)- moja absolutnie ulubiona to ta z lampkami. Admini w dziwny sposób zawsze tworzą te dekoracje, bo ni jak nie da się ich ubrać na te choinki, są za duże albo obrócone w jakiś nienaturalny kształt..

    Patrząc na same prace z gry zatrudniłbym cię jako dekoratora/architekta;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie aranżacje są super! nie umiem wybrać najlepszej

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe widoki! Wszystkie są świetne!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!