Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paid my dues
W tym tygodniu stylizacja ;)

10 komentarzy:

  1. Ooo ciekawie, nawet bardzo. Coś innego, nawet mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie nie moj styl, nie lubie tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie mój styl ale bardzo mi się podoba ta stylizacja, coś w sobie ma, może kolorystyka ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę ciekawie! Kolory ubrań są bardzo dobrze dopasowane, a mimo że styl każdego z nich jest zupełnie inny tworzą jedną całość. Mam wątpliwości jedynie do tej bluzy. Kolorystycznie pasuje, ale wydaje mi się, że jest trochę z innej bajki niż reszta ubrań. Coś równie prostego, ale jednak bardziej eleganckiego lepiej by się tutaj sprawdziło. Chociaż z drugiej strony dzięki temu stylizacja wydaje się ciekawsza. Mam mieszane uczucia, ale ostatecznie podoba mi się i chętnie zobaczę więcej looków w tym stylu. :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co mi przyszło na myśl to "dziwna ta stylizacja", ale w tej dziwności coś jest takiego, że w pozytywny sposób przyciąga wzrok. Uwielbiam to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi ta stylizacja nie podoba się,ta spódnica jest brzydka i ja bym ją wywaliła,poza tym zmieniłabym bluzkę,bo ta bluza odbiega stylem,może lepiej by wyglądała taka niebieska bluzka z Basics z odkrytymi ramionami

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm szalona i nietypowa, ale podoba mi się!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to coś innego niż zwykle i powiem szczerze że mi się podoba

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!