Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #26

8 komentarzy:

  1. Tym razem moje serce skradly te obrazki <3 ze stylizacji lubie tylko polaczenie bluzki z naszyjnikem. Reszta jakos niekoniecznie dobrze wyglada. A makijaz jak zawsze swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem jestem na nie :< makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką połączenia czerwieni z różem. Faktycznie makijaż jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się nie podoba, wszystko jest z innej bajki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ta stylizacja, za to zdjęcia są bardzo fajne

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ale czegoś mi tu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już pisałem w apartamencie, sztos! Podoba mi się połączenie różowego i czerwieni oraz kontrast tych vinylowych rękawic. Złoto też mi się tutaj bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi również ta stylizacja się nie podoba,zostawiłabym spódnica + buty ale reszta rzeczy mi tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!