Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #25

10 komentarzy:

  1. Look fantastycznie wygląda! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przypominam sobie dnia, żebyś coś obiektywnie ocenił

      Usuń
  2. Kolorystycznie jest spoko, ale dobór rzeczy już nie za bardzo. Użyłabym innych butów i bez skarpet. Nerka też moim zdaniem nie pasuje. Jak dla mnie jest dziwnie. Wyszedł taki obcy z Wenus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo ciekawie, jedyne co to nie pasują mi tutaj te buty. Fryzura pasuje tutaj idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się te rękawiczki, ale reszta fajna.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest to moja ulubiona stylizacja, ale nie najgorzej..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako całość bardzo mi się podoba, jednak to totalnie nie moje styl. Mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!