Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #christmas,vol.1

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje pracę! Wszystko do siebie pasuje. Podoba mi się, że nie tylko stylizacja odgrywa tutaj ważną rolę, ale również ten makijaż, który od razu wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, wszystko pasuje. Bardzo podobają mi się również zdjęcia

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko perfekcyjna! Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta stylizacja również makijaż mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż super wszystko przełamuje, szczególnie usta w tak ciepłym i przyjemnym kolorze :) Cieszy mnie tej sposób w jaki wykorzystano tą bluzkę, na którą pewnie nie miałabym pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja :) makijaż jest świetny :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie<3 Te rękawy wyszły cudownie, a ta torebka świetnie się tu prezentuje.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!