Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Świąteczny wierszyk

Gdy zaścieli ziemię śnieg,
I zamarźnie każdy brzeg,
Wtedy wiesz, że idą święta
Wszerz rozbrzmiewa dziś kolęda.
Mikołaj skacze po kominie,
Jakby był po dobrym winie,
I roznosi dużo darów,
A choć nie uprawia czarów
Nastrój ludzi szybko zmienia,
Wnet znikają uprzedzenia.
Przecież czas to jest radości
Która w naszych sercach gości.
Ciesząc się tym pięknym czasem
Bądźmy zawsze wszyscy razem,
Z przyjaciółmi i rodziną,
święta bardzo miło miną.


Weszłam na wyżyny swoich literackich możliwości i powstało takie o to dzieło (tak, to ironia).
Teraz czas na Was!
 Napiszcie wierszyk na temat świąt Bożego Narodzenia! 

Do zgarnięcia jest 40sd i dwa razy po 10sd! 
Trzymam kciuki i wierzę w to, że stworzycie coś lepszego ode mnie! 

4 komentarze:

  1. Bo w Wigilie nie chodzi o prezenty, tylko o najwspanialsze momenty. Bo w Wigilie nie chodzi o sto różnych potraw na stole, tylko starać się popełniać grzechy nieczęsto. W Wigilie chodzi o to aby mieć bliskich przy sobie, żyć w zgodzie, i myśleć o każdej osobie.
    Ja bardzo lubię Twój wierszyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wierszyk :D Osobiście jestem nogą w takich rzeczach xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Za pierwszym razem przeczytałem dolarów i zastanawiałem się, dlaczego akurat one, ale okazało się, że chodzi o podarki...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie jestem dobra w te klocki bardziej pisze opowiadania nawet zaczęłam pisać na wattpadzie niestety nigdy nie portafię dokończyć każdego z nich.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!