Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Antidote
Dzisiaj przychodzę do Was z zrobionym na świeżo Duetem Antidote. Kolekcja wyszła wczoraj, ceny były bardzo niskie, artykuły ładne, a wszystko bardzo szybko się wyprzedaje. Ja kupiłem wszystko, łącznie z wnętrzem za 41sd (dla porównania wnętrze Rick Owens Tribute kosztuje chyba z 48sd). Dzisiaj wykorzystałem spodnie, sneakersy (jakoś mnie do siebie ta para przekonała) i sukienko-marynarkę Versace, wiecie jak ja reaguję na tą markę. Patrząc na nią bardzo chce Versace Tribute- to byłaby kolekcja idealna.
Musicie kupić tą torebkę Gucci- jest fantastyczna!
1 Kolczyki Mawi, Ink'd | Choker Versace | Marynarka Antidote | Pierścionek Mawi | Spódnica Antidote | Rajtuzy LE | Skarpetki LE | Buty LE 

2 Kolczyki Epiphany | Futro LE | Rękawice Young Hollywood | Spodnie Antidote | Pasek LE | Torebka Gucci | Buty Antidote 

10 komentarzy:

  1. Taka zła jestem, raz nie czekałam na kolekcję i cholera takie fajne rzeczy były i to jeszcze w takich cenach... Kupiłam tylko parę dodatków...
    Obie stylizacje bardzo mi się podobają, w pierwszej bardzo podoba mi się wykorzystanie koronek, a w drugiej spójność kolorystyczna, nawet te sneakersy pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ta kolekcja jest hitem. Niestety nie kupiłam wszystkiego co miałam w planach bo brakło sd. Obie stylizacje mi się podobają ale w moim serduszku zostanie ta ze spodniami. Są mega kozackie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcji nie widziałam szczerze mówiąc. W pierwszej stylizacji zmieniłabym buty, ale za to druga jest bardzo fajna.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, w pierwszej jakoś ta koronka mi nie siada. Druga jest dla mnie git. Wszystko super razem ze sobą wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Versace na wybiegu jakoś tak spodobało mi się połączenie wzorów, materiałów i koronek, że postanowiłem spróbować zrobić coś takiego na sd:)

      Usuń
  5. Spodnie są fantastyczne! Świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kolekcja Antidote była tak super, że nawet się trochę wkurzyłam, gdy zobaczyłam jak bardzo się na nią spóźniłam. XD

    Druga stylka bardzo mi się podoba. Może dobrze, że nie widzę butów, bo pewnie wtedy mniej bym ją lubiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się spóźniłam na tą kolekcję,bo co fajne to już było wyprzedane...łeeee :/ jeśli chodzi o stylizacje to szczerze żadna mi się nie podoba,w pierwszej wywaliłabym te koszmarne zakolanówki,bez nich byłoby o wiele lepiej,a druga to nie mój styl po prostu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja jedna z lepszych z Antidote. Ja niestety nic nie mam xd obie stylizacje w porzadku ale bardziej wole te pierwsza :) mi koronka pasuje predzej tych skarpetek mozna sie pozbyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kolekcja i całkiem tania. Kupiłam kilka rzeczy. Super stylizacje, zwłaszcza ta z prawej ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!