Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia

Dawno mnie tu nie było, ale przychodzę do Was życząc spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że spędzacie święta w rodzinnym gronie (co mi niestety w tym roku nie jest dane) i cieszycie się z tych wspólnych chwil. Brzuchy pełne? Zadowoleni z prezentów? Oby tak! Pochwalcie się koniecznie czy Mikołaj był w tym roku satysfakcjonujący! 

Przed Wami propozycje stylizacji świątecznych. Jak widzicie obie powstały z jednej bazy, pozmieniały się za to dodatki. Dajcie znać co myślicie, a wylosowana z komentarzy osoba zgarnie 20sd.


9 komentarzy:

  1. Jestem tak objedzona, że ledwo się ruszam. Ale wiadomo, serniczek idzie prosto do serduszka :D Mikołaj był bardzo satysfakcjonujący, nie spodziewałam się aż tylu rzeczy, ani nie prosiłam o nie :D
    Dostałam portfel, pasek, koszulę, myszkę do laptopa i słodycze ;)
    Fajne stylizacje, bardziej podoba mi się ta z lewej

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja z białym blezerem jest bardzo ładna :) ja dostałam pieniądze,dwie pary kolczyków,kule do kąpieli,sukienkę,perfumy,tusz do rzęs i długopis ze swoim imieniem xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z brązem jest fenomenalna! Piękne kolory. Obie są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tej sukienki, ale w twoich stylkach się broni! Podobają mi się obie wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka moim zdaniem nie jest prosta w wykorzystaniu, dlatego bardzo fajnie, że tutaj są aż dwie propozycje. Pierwsza bardziej mi się podoba, jest bardziej spokojna, stonowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta to święta. Niestety ale w tym roku święta nie są dla mnie udane. Jedyne co dostałam to frezerkę pod choinkę. Brzuch mam pełny. Człowiek jak siądzie przy tym stole to normalnie je, je i je. Niby już nie może ale jednak dalej je. Obie stylizacje mi się podobaja. Fajnie że baza akurat jest ta sukienka. Jednak najbardziej podoba mi się ta z lewej. Białe dodatki gdzieś bardziej mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam paletkę cieni i świąteczne skarpetki(!) A no i trochę pieniędzy ;)
    Bardzo mi się podoba pierwsza wersja. W drugiej nie lubię torby i sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest średnia. Obie wersje kolorystycznie wyglądają pięknie. Mojemu sercu bliższa jest pierwsza propozycja.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałem na prezent sukienkę, czekoladę z orzechami i wodę toaletową. Z stylizacji bardziej podoba mi się 1. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!