Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #24

8 komentarzy:

  1. Dobór dekoracji do stylizacji i kolorystyki jest super, ale look nie w moim stylu. Nie przepadam za takimi połączeniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczki wyszły super! Całość bardzo mi się podoba, jest nieoczywista i świeża. Makijaż jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż świetny! outfit mi się średnio podoba :/ te rękawiczki - pierwsza klasa, chce takie na stardoll'u :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się makijaż oka. Jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi sie ten pas i to co jest pod biala bluzka. Uwielbiam za to ten makijaz! Ladnie wygladaja rowniez te male kompozycje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O panie Michale, jakiż to jest genialny look! Pięknie wykorzystałeś spódnicę z falbankami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie mój styl, ale stylizacja bardzo fajna! :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!