Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Limited Edition - Lookbook


Witajcie kochani!
W zeszłym tygodniu do Plazy trafiła nowa kolekcja LE. Dostawa obejmowała dwa piętra i myślę, że każdy mógł wybrać coś dla siebie. Nasza załoga przygotowała kilka propozycji jak można wystylizować zakupione rzeczy. 
Zapraszamy do oglądania i komentowania! 



FunOpler

Marta_03 


MajkaStar1999


GirlEwelina 



Która propozycja spodobała się Wam najbardziej? 

Z osób które napiszą która stylizacja skradła jego serce i dlaczego wybiorę jedną której sprezentuje 50sd! 

7 komentarzy:

  1. Moje serduszko skradła stylizacja marty z długim płaszczem. Jest po prostu obłędna wszystko do siebie pasuje a ta kolorystyka jest w moim stylu. Kocham czarne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie pierwsza FunOpler, środkowa Marty, pierwsza MajkaStari druga Girleweliny :)
    Dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę na dobrym poziomie wykonane są wszystkie stylizacje. Najbardziej podobają mi się obie od FunOpler - pierwsza jest skomponowana w ciekawy sposób z poszczególnych elementów i jak nie jestem fanką motywów zwierzęcych, tak tutaj jest ekstra. Druga od razu wpadła mi w oko dzięki kolorystyce - połączenie tej sukienki z rajstopami to jest coś czego potrzebowałam po denerwującym dniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są naprawdę udane. Moje top 3 to lewa od FunOpler, prawa od Marty i prawa od GirlEweliny

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście spodobały się stylizacje Marty,pierwsza Michała i druga Wiktora, reszta stylizacji nie w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. To bedzie dziwne ale podobaja mi sie prawie wszystkie :D w drugiej u FunOpler przeszkadza mi troche ten bialy rekaw. Od Marty nie lubie jedynie pierwszej, stylizacje tego typu w ogole do mnie nie przemawiaja, to nie moja estetyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta mnie uwiodła świetnymi stylizacjami, inne też są dobre, ale jednak serce mam jedno.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!