Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Konkurs Mikołajkowy - wyniki
Wiem, że trochę późno, za co przepraszam, ale miałam naprawdę sporo na głowie. Dziękujemy Wam za wszystkie zgłoszenia, prace były naprawdę fajne i trudno nam było wybrać te najlepsze, ale nie przedłużając...

1 miejsce i 200sd zgarnia
izolada1996-k



2 miejsce i 100sd wędruje do
Marta_03

3 miejsce i 50sd trafia do
Anulcia345



Postanowiłam nagrodzić również pozostałe prace drobnymi upominkami. Uzupełnijcie swoje listy życzeń. Wszystkie prace możecie zobaczyć w rozwinięciu. 

Po odbiór nagród zapraszam na konto QueenCrew. 
Proszę od razu coś rezerwować bądź pisać co mam kupić. 
Gratuluję! 


Metalka777


mariola12333

Venicue


karoliss12


6 komentarzy:

  1. Dziękuję ♥♥ Gratuluję pozostałym. Bardzo podoba mi się stylizacja Marty i Karoliss

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Gratuluję. I bardzo mi miło że moja praca mimo że nie zajeła żadnego miejsac znalazła się w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim :) Pierwsze miejsce zasłużone!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!