Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #mikołajki

8 komentarzy:

  1. Fajna, ale ja bym body zamieniła na jakąś koszulę

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie tylko to co jest na okrągłych zdjeciach. Makijaz wyglada oszałamiająco! Stylizacja niestety nie podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystycznie, makijaż i dobór dodatków jest wyśmienity, ale nie podoba mi się połączenie tego body ze spodniami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zbyt pusta góra. Cycków brak, można by go zasłonić jakąś marynarką:D
    Tak to spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, trochę pusta góra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest dość znośnie ale zgodzę się z Karoliną. Góra jest pusta i bardzo ale to bardzo mnie to boli

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, są tutaj 2 bardzo mocne akcenty i dodawanie kolejnych warstw źle by się skończyło. Jedyną zmianą jaką chciałbym wprowadzić to okulary widziałbym raczej w dłoni.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!