Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
stylizacja

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, zadużu tu się dzieję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna! bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra mi się bardzo, bardzo podoba, ale dół jest dla mnie trochę przedobrzony. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. góra jest fajna,ale dół nie podoba mi się...chyba bym zmieniła buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie ładnie, kolczyki są trochę zbędne

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowna, uwielbiam taki styl.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. Wywaliłabym tylko choker, jest on po prostu brzydki wg mnie. Reszta mi się bardzo podoba, a w szczególności dobór kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez dobór ubrań lalka wygląda jakby miała ze 20 zbędnych kilogramów, poza tym lots of tacky bling bling, nie kupuję tego :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Identyczny sweter był jakiś czas temu w Reserved. :) Podoba mi się, choć beret i naszyjnik mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja świetna, tylko kolczyki mi tutaj nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę podobnie jak natusia_182.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizcja! Jedna z lepszych jakie ostatnio widziałam
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem jest całkiem okej, ale pozbyłbym się tych wszystkich srebrnych dodatków z góry i wyciągnąłbym to czarne coś spod koronki :v

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!