Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Halloween: wyniki!
Hejka wszystkim!
Na początku chcę Was przeprosić za to, że wyniki pojawiają się tak późno, ale z pewnych przyczyn nie mogliśmy ogłosić ich wcześniej. Mamy jednak nadzieję, że nie będziecie się na nas gniewać :) Chciałam również zwrócić uwagę na to, że jeżeli już zgłaszacie się do naszych konkursów to musicie być naszymi OBSERWATORAMI. Osoby wylosowane sprawdzałam i wiele z Was po prostu nie obserwuje naszego bloga, a co za tym idzie straciliście szanse na wygraną.

Zauważyliście pewnie też, że opłaca się być w Elicie QoF! Pamiętajcie jednak, że jest ona aktualizowana na bieżąco. W sekrecie zdradzę Wam, że już szykujemy kolejne atrakcje, w których osoby z Elity będą miały dodatkowe nagrody, dlatego warto starać się o dołączenie do tej grupy.


Loteria

1. jarus55
2. xxlena4444xx
3. GirlEwelina

1. kalosz4
2. GirlEwelina
3. Marta32222
4. xxlena4444xx
5. chery9713
6. natusia_182
7. qawerty789
8. soxo_
9. jaka-gwiazdka
10. RockaRolla_

Po nagrody zgłoście się na konto QueenCrew!



Halloweenowe Mini Konkursy

Mini Konkurs #1
1. jarus55
2. qawerty789

Mini Konkurs #2
1. Sylwia5277
2. marta32222

Mini Konkurs #3
1. cherry9713
2. xxlena4444xx

Mini Konkurs #4
1. kalosz4
2. Rouxrogue

Zgłoście się po 10sd na konto QueenCrew!



Znajdź dynie

1. GirlEwelina
2. kalosz4

Zgłoście się po 40sd na konto QueenCrew!



Stylizacja, Makijaż & Artykuł


Stylizacje Halloweenowe
1. kalosz4
2. James69.
20sd
3. Chery9713 50sd
4. GirlEwelina
20sd
5. Soxo_
6. Marta32222
Makijaże Halloweenowe
1. James69.
20sd
2. Marta32222
3. Kalosz4
4. GirlEwelina 50sd

Po nagrody zgłoście się na konto QueenCrew!


Artykuł opublikowaliśmy tylko jeden, a został on napisany przez Soxo_ dlatego zgarniasz 100sd, po nagordę zgłoś się na konto QueenCrew ()! Jeśli chciałbyś przeczytać artykuł o rodzinie Addamsów - kliknij tutaj!


- nagroda nieodebrana
- nagroda odebrana

15 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję innym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, i gratulację dla Wszytkich. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie chodzi o mnie, że Was nie obserwuję... ale obserwuję, tylko z innego konta. W zasadzie nie rozumiem dlaczego tak jest, bo to jakby jedno konto rozdzielone na dwa... obserwuje Was jako Agu Luna Tucholska, a komentuje jako aguuniek (mimo, że to jeden @, to jakby zupełnie dwa różne konta, z różnym opisem, zdjęciem...). Próbowałam to od dawna zmienić, i ani z pomocą narzeczonego ani sama nie umiem :/ z konta narzeczonego też Was zaobserwowałam wcześniej, i u niego jest normalnie, a ja już nie wiem co narobiłam i jak to rozwiązać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś napisać wcześniej, ale postaram się pamiętac teraz, a sprawa tyczy się nie tylko Ciebie :)

      Usuń
    2. wiem, wiem, moja wina, może kiedyś w końcu uda mi się to naprawić :P

      Usuń
  4. Gratulacje wszystkim ;)
    Xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego że nie mam dostępu do komputera, odbiorę nagrody w późniejszym czasie ;)

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie pytanie odnośnie mini konkursu o filmie którym była Piła Dziedzictwo z 2017r z oryginalnym tytułem Jigsaw, pierwszy podałem dobry tytuł a zostałem pominięty?

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest malutki błąd, sylwia5278, a nie sylwia5277

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!