Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I get lost all the time In my thoughts, in my mind You come through like a light In the dark, give me sight
3siostry
Kinga

Hej!
Jak co piątek przybywam do Was z nową aranżację :) 
Liczę na to, ze spodoba się Wam! 

Dacie wiarę, że już listopad? A co to oznacza? Oznacza to, ze czas wyciągać ozdoby świąteczne :D Wiem, niektórzy pewnie powiedzą, że jeszcze za wcześnie, ale ja mam obsesje na punkcie świąt. Dziś jeszcze jednak nie świątecznie. Postanowiłam spróbować zrobić salon z jadalnią w troszkę innym wydaniu. Na pierwszym planie jest ozdobna komoda, obrazy i kwiaty. Postawiłam, też na złoto czarne dodatki, które naprawdę pięknie się prezentują :)


A jak podoba się Wam?
Też już nie możecie doczekać się świąt ?
Buziaki i do usłyszenia! 




9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna aranżacja, tego typu połączenia bardzo mi się z Tobą kojarzą. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. super, moje ulubione połączenie kolorystyczne biel-szarosc.. czarny-zloty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka! Bardzo mi się podoba :)
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mogę doczekać się świąt, a szczególnie pięknie oświetlonych domków na moim osiedlu :)
    Aranżacja marzenie! Przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tęsknię za świętami, bo nie lubię świątecznych piosenek, które wtedy lecą dosłownie wszędzie i już niedobrze mi się robi jak pomyślę o "All I want for Christmas". A aranżacja jak zwykle extra :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aranżacja cudowna! Kolorystyka trafiona dosłownie w mój gust :) Zakochałam się w niej od razu, aż pomysł wykorzystałam u siebie ♥ Chyba się nie gniewasz? :* ~ Woonderfull
    https://i.imgur.com/vtV0rgc.png

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!