Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life

SrebrnaMuza
Aleksandra


Aloha! Dziś niedziela, a więc kolejny post ode mnie. 

Każdy pewnie pamięta sukienki z cytrusowymi nadrukami, które były rok temu w Callie's Picks. Ale czy wiecie w czyim pokazie można było je oglądać i jak wyglądają ich realne odpowiedniki? Jeśli nie, to serdecznie zapraszam do rozwinięcia posta!


Stella McCartney Spring 2011- to właśnie w tym pokazie można było zobaczyć poniższe sukienki i marynarkę, które można nabyć na stardoll. Według mnie marynarka jest najciekawszym artykułem spośród pozostałych, ponieważ można ją użyć w wielu stylizacjach; a na dodatek jest  łatwa do wystylizowania. Sukienki też są piękne, ale według mnie są one do użycia tylko raz i więcej stylizacji się z nimi nie wykombinuje. Nie wiem gdzie wcześniej można było kupić sukienki. Może ktoś z Was posiada taką wiedzę? Marynarka jest do nabycia w Archive.


vogue.com

W pokazie wzięły udział dwie Polki widoczne na trzecim i czwartym zdjęciu: Anja Rubik oraz Kasia Struss.

Tak prezentują się odpowiedniki tych sukienek na stardoll:
Stylizacje:

1. Marynarka- Archive | Bluzka- Callie's Picks | Spódnica- Nelly.com | Buty- Balmain Tribute | Torebka- Subcouture | Kolczyk- LE 

2. Marynarka- Archive | Sukienka- Callie's Picks | Spódnica- Dior+Callie's Picks | Buty- Vinyl | Kolczyki, Torebka- Callie's Picks 
Co sądzicie o dzisiejszym poście? Czekam na wszystkie komentarze z uzasadnieniem!

14 komentarzy:

  1. Faktycznie, sukienki są mało praktyczne. Marynarkę mam od dawna, ale jakoś nie korzystam z niej często. Ze stylizacji podoba mi się pierwsza. W drugie nie podoba mi się spódnica i buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje super, sukienki są ładne sama miałam jedną z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się te sukienki ale jakoś nigdy żadnej nie miałem. Musze sobie kupić tą marynarkę bo wygląda super. Bardzo podoba mi się druga stylka

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki ladne, szkoda ze nie zrobilas stylizacji z nimi. Ale z marynarka tez sa fajne, obie mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałem, na którym pokazie były te cytrusowe sukienki i marynarka. Brakuje tutaj spódnicy, której jestem posiadaczem. Jest to spódnica z Bonjour Bizou i jej realnym odpowiednikiem jest spódnica, którą właśnie druga modelka ma na sobie. Stylizacje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. W żadnym wypadku nie zgodzę się, że sukienki są mało praktyczne. Wykorzystuję je w swoich stylizacjach na prawdę często na milion sposobów. Można z nich zrobić rękawy, bluzkę, spódnice, halkę, pasek i o wiele, wiele więcej... Świetnie urozmaicają każdy look. A co do marynarki, to posiadam ją, ale ani razu nie użyłam, ponieważ zakrywa ona znaczną część góry stylizacji, co dla mnie jest dużym minusem i z tego względu w moim odczuciu jest chociażby mniej praktyczna niż sukienki/spódnice z cytrusami.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne stylizacje, te sukienki są świetne, niestety sama ich nie posiadam :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te sukienki i tę kolekcję, choć faktycznie rzadko zdarza mi się coś z nimi stworzyć. Brakuję mi trochę stylizacji od Ciebie z jedną z tych sukienek. Nie zmienia to faktu, że stylki z marynarką są bardzo dobre. :D
    A! Zapomniałabym dodać, że Anja Rubik wyglądała w tym pokazie tak pięknie, że nie mogę się napatrzeć! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza kieca jest z bonjour bizou, druga z decades, a trzecia z folk

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący post! Stylizacje bardzo mi się podobają, jedynie w drugiej zmieniłabym buty.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pierwsze dwie sukienki i nie wiem czy nie spódnicę której tu brakuje no i nie jestem pewna czy marynarkę - mam duuużo rzeczy. W realu jednak nie chciałabym chyba tego w swojej szafie. Stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga z Twoich stylizacji szczególnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie pojawiła się żadna stylizacja z którąś cytrusową sukienką, bo chętnie bym taką zobaczyła :) Z propozycji bardziej podoba mi się pierwsza. Kolor sukienki fajnie przełamuje czerń.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!