Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
if u seek
| Sukienka - LE | Torebka - LE | Buty - Callie's Picks |
| Naszyjnik - Nelly.com + Riviera | Kolczyki - Museum Mile | 


Póki co, przerywam wydawanie nagród za komentowanie postów.
Obecnie mam taki zapieprz w życiu, że nie mam czasu na przyjemności.
Co za tym idzie, skończyło mi się SS i najzwyczajniej w świecie nie mam czasu żeby siedzieć na SD, a wiadomo nikt nie chce płacić za coś, z czego nie będzie korzystał.
Ale nie martwcie się, stylizacje będą się pojawiały, mam kilka gotowych na dysku :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look, choć kolczyki same w sobie uważam za brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba + buty = bomba! Wszystko swietnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna
    Zazdroszczę torebki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo podoba mi się jak perfekcyjnie dobrałeś dodatki. Nie jestem tylko pewna, czy jestem fanką tej sukienki, a co za tym idzie, nie jestem przekonana do całego looku. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest świetnie dobrane i dopasowane. Prześliczna stylizacja!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  6. mega, mega, mega, mega

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!