Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Oferta SuperStar

Na Stardoll pojawiła się właśnie oferta zdobycia DARMOWEGO SuperStar
...na dwa dni.

Wystarczy pobrać aplikację Stardoll Access i się do niej zalogować.
Po zalogowaniu od razu otrzymujemy 2 dni SuperStar.

Skończyło się mi jakoś na dniach i mogłam to sprawdzić. Działa. Ale niestety nie wszystkie funkcje SS są aktywne. Dla mnie najważniejsza - starbazaar - pozostaje zablokowana. 

Nie wiem co w przypadku, gdy ktoś ma już SS, czy ma dodane te dwa dodatkowe dni.

Skorzystacie?


13 komentarzy:

  1. Szkoda że bazar zablokowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jeśli ktoś ma SS i korzysta z tej oferty w trakcie SS to zablokowali mu na 2 dni starbazar? ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Możliwe, że oferta jest tylko dla osób NSS. ;)

      Usuń
  3. A ktoś kto ma Royalty będzie na 2 dni Superstar bez bazaru a potem znowu Royalty?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ktoś jest Royalty to dostaje się tylko dwa dni więcej i nic się nie blokuje ani nie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaluje ze mi bazar zablokowali , ape dni sie przydadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha czyli dali nam lizaka, którego mamy lizać przez szybę. Okeeej. Już mogli tego bazaru nie blokować, to tylko dwa dni://

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakżebym mogła nie skorzystać XDD Chociaż fakt, trochę szkoda że zablokowali starbazaar.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zależało mi na zmianie oczu, więc jestem bardzo zadowolona, bo wpakowałam na twarz wszystko za SS :")

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!