Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dziw­ny jest ten świat, gdzie jeszcze wciąż mieści się wiele zła.
Hej wszystkim!
Cieszycie się, że dziś piątek? 
Ja w sumie bardzo :) Tymczasem zapraszam do rozwinięcia. 



Przyznam się Wam szczerze, że całkowicie zapomniałam, że dziś piątek i post przygotowywałam przed chwilę. 
Aranżacja utrzymana jest w odcieniach szarości z dodatkiem błękitu i złotych akcentów. Wnętrze jest bardzo zdobne jednak według mnie nie jest przesadzone.  
A Wam jak się podoba? 
Zmienili byście coś? 



Kochani!
Chciałabym wprowadzić jakąś nowość w moich postach. W związku z tym mam do Was pytanie: co chcielibyście zobaczyć? Może macie pomysł jak urozmaicić post bądź wprowadzić jakąś nowość? 

Autor najciekawszej opinie według mnie zgarnie 30sd


11 komentarzy:

  1. Twoje wnętrza zawsze są piękne i jak dla mnie nie potrzeba dodatkowo urozmaicać twoich postów, ale może spróbowałabys stworzyć coś w apartamentach innych graczy, takie małe wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^ dokładnie to samo chciałam napisać, myslę, że to super urozmaicenie, robienie wnetrz u kogos, tylko z tym co gracz posiada. Ewentualnie pod każdą Twoją aranżacją, czytlenicy mogliby głosować wybierając temat bądź kolor przewodni.

      Usuń
  2. Podoba mi sie ale wywlailabym te torby sklepowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Szczególnie lubię użycie tych drzwi. Pozwalają sobie wyobrazić, że to eleganckie i dosyć nowoczesne wnętrze, znajduję się w jakieś klimatycznej, starej, włoskiej kamiennicy. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje posty są świetne, ja bym nic nie zmieniała ;p Co do wnętrza - cudowne!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna aranżacje, masz rację, pomimo wielu zdobień nie jest ona przesadzona.

    Wykonywanie aranżacji u kogoś jest dobrym pomysłem, ale czy aby na pewno? Wiele osób nie kupuję nic do wnętrz, albo ma wszystko jak leci (w sensie nic do siebie nie pasujące), w takich przypadkach nawet najlepszemu może nie udać się zrobić nic porządnego. W związku z tym lepszym pomysłem, według mnie, byłoby robienie aranżacji na temat narzucony przez czytelników, albo wybrany w ankiecie, którą dodasz Ty.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ale jesli ktos mialby malo wyposarzenia to po prostu aranzacji tej osobie by sie nie wykonywalo :P

      Usuń
  6. Po co zmieniać coś, co jest dobre :) chyba na żadnym blogu nie ma takiego działu z aranżacją - i samo to już jest oryginalne :) Nastomiast jeśli już miałabym podsunąć jakiś pomysł to może forma jakiegoś challenge? W sensie wybór przez czytelników jakiejś rzeczy, której trzeba użyć w aranżacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super aranżacja, podoba mi się kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!