Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Poszukiwane modelki
Cześć,

mam w planach zrealizowanie pewnego artykułu w ramach jednego z niedzielnych postów. Do jego realizacji potrzebuje również Was. Poszukuję osób, które użyczyłyby wizerunku swojej doll w roli modelki. Jeżeli uważach, że Twoja doll sprawdziłaby się w tej roli, oraz posiadasz jakiekolwiek kosmetyki, a zmienienie brwi na rude na okres tygodnia nie byłoby dla Ciebie problemem, nie czekaj ani chwili. Zgłoś się już teraz! 

Czas przyjmowania zgłoszeń: wstępnie nieograniczony.
Niezapomnij podpisać się swoją stardollową nazwą! 

17 komentarzy:

  1. Chętnie się zgłoszę!
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglosilabym sie ale nie mam kosmetykow, ani sie nie nadaje na modelke

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, choć ostrzegam że nie mam zbyt wielu kosmetyków ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Rouxrogue

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A nie, przecież jestem czarna. To rude brwi średnio chyba będą wyglądać

      Usuń
  6. szkoda, że mam mało kosmetyków, ale może jednak?
    aguuniek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    poziomkowa001

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Girlewelina
    Wieczorem zrobię rude brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby coś to jestem już rudy i mam bardzo dużo kosmetyków.

      Usuń
  9. zgłaszam sie, b.e.a.t.k.a :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie mam chyba trochę kosmetyków więc zgłaszam się :)
    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
  12. mam niewele kosmetyków, ale co mi tam szkoda :D
    qawerty789

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!