Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook

Hej wszystkim! 
Wczorajsza kolekcja Antidote była według Was naprawdę udana, dlatego razem z redaktorami przygotowaliśmy dla Was mnóstwo inspiracji jak w świetny sposób wystylizować te rzeczy. 
Zapraszam do rozwinięcia postu! 






W kolekcji znalazło się mnóstwo ciekawych i bardzo dobrze wykonanych rzeczy. Ja żałuje, że zagapiłam się z tymi świetnymi spodniami, trudno. Mieszane emocje wzbudziła złota kurtka - osobiście też ją zakupiłam - moim zdaniem jest ciekawa, a nawet jeżeli jej nie wykorzystam, myślę, że nie będzie problemu z jej sprzedażą potem. Również czarna, puchowa kurtka rozeszła się bardzo szybko - i tu myślę, że wszyscy są zgodni. Jest po prostu świetna. Kolekcja wypadła także cenowo dosyć dobrze więc każdy z nas mógł sobie pozwolić na wybrane rzeczy. Pamiętajcie, że każdy ma inny gust i nie ważne co kupiłam ja czy redaktorzy, jeżeli Wam się dana rzecz podobała i kupiliście ją to znaczy, że była tego warta :) 




















B.E.A.T.K.A

Spodnie - Antidote | Bluzka - ELLE | Marynarka - ELLE | Beret - Pearls | Kolczyk - Original Future | Torebka - Young Hollywood | Buty - PPQ




ManiakPupili



1. Bluzka - Saint Laurent Paris Tribute  Kurtka - Antidote  | Naszyjnik, kolczyk -LE  | Spodnie - Inspired by Balmain Tribute  | Torebka - LE  | Buty - LE  

 2. Body - Antidote  | Kurtka - Subcouture  | Naszyjnik -  Antidote  | Spodnie - LE  | Torebka - Chanel Tribute   | Buty - Antidote 




Soxo_


1. Oulary - LE | golf - Vinyl, łancuszek -  PPQ | kurtka - Antidote | torebka - Special Offer  | spodnie 0 It Girls  | buty - Nelly

2. Kolczyki - Rio |  kurtka - Antidote  | torebka - Callie Pick's  | sukienka - Callies Pick's+Nelly  | buty - Nelly

3. Kolczyki - Rio  | sukienka - Nelly |  swter - Antidote  |  torebka - Special Offer  | buty - Balmain

4.Kolczyki - YH  | kurtka - Antidote  | sukienka - YH+Dolce&Gabbana  | torebka - Callies Pick's  | buty - Fallen Angel





cherry9713




1. tunika - Antidote  | torebka - PPQ  | choker - Antidote  |  buty - Young Hollywood

2. kurtka - Antidote  buty - Antidote  | sukienka - Archive + Rio + 2x (bluzka) Callie's Picks  | kolczyki - Callie's Picks  | rajstopy - Special Offer  | torebka - Chanel


3. narzutka - Antidote  | kolczyki - Chanel | golf - Callie's Picks  | sukienka - Archive  | tunika - DKNY  | torebka - Callie's Picks  | buty - Subcouture

4. Spodnie - Antidote  | buty - Antidote | golf - It Girls |  okulary - Nelly  |  kurtka - Voile  |  torebka - LE



Stylizacja Czytelnika - Kalosz4

Kurtka-Antidote  |   Spodnie-Antidote

Zgłoś się na konto QueenCrew po odbiór nagrody w ciągu 48h. 



Która propozycja spodobała sie Wam najbardziej? 
Co myślicie o tej dostawie? 

Czekamy na Wasze opinie! 




12 komentarzy:

  1. Cherry wygrała wszystko, stylizacje naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ale super! Pięknie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa do Antidote była świetna!
    Jeśli chodzi o stylizacje, to podobają mi się Beatki, pierwsza ManiakPupili, czwarta Soxo_ i pierwsza Cherry. W stylizacji Kalosza bardzo mi się podoba wykorzystanie długich spodni jako krótkich - wygląda świetnie, ale dobrałbym inną torebkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez spodobało mi się bardzo wykorzystanie tych spodni, naprawdę ciekawie się to prezentuje

      Usuń
  4. Cherry, wszystkie najlepsze i ManiakPupili, takze wszystkie swietne. Stylizacja Oliwki jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowicie zakochałem się w drugiej style od maniakapupili, reszta też super

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo fajnych stylizacji :) chociaż wybory rzeczy z wieszaka mam całkiem inne, jedynie z tych kurtkę uważam za ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wieszaku są tylko rzeczy które ja zakupiłam :)

      Usuń
  7. Jakoś żadna stylizacja mnie nie zaszokowała. Może to dlatego, że ta kolekcja jest mi zupełnie obojętna? Podobają mi się jedynie lakierowane botki i ewentualnie spodnie. Wracając do stylizacji, najbardziej wyróżniają się pierwsze propozycje od Cherry i ManiakPupili. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiele ciekawych stylizacji, większość mi się podoba. Uważam, że najlepiej prezentują się te z użyciem spodni w kratę.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje od Cherry to życie! Zwłaszcza druga, omg. XD

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!