Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jak wykorzystać...Pampas Roaring Fire

Tak jak mówiłam :) W dzisiejszej aranżacji wykorzystałam wybraną przez Was rzecz i jest to właśnie Pampas Roaring Fire. Zapraszam do rozwinięcia! 


Wyżej wspomniany Pampas Roaring Fire pochodzi z  Callie's Picks i kosztuje 14sd.  Kominek (nie wiem jak profesjonalnie to nazwać) jest ciekawy ze względu na ruchome płomienie i można naprawdę fajnie go wykorzystać.


Ja oczywiście użyłam go do drewnianej ramy kominka, którą bardzo lubię. Pasuje on do wielu wnętrz i warto go posiadać. Wnętrze utrzymane jest w przyjemnych kolorach beżu i złota. Tym razem jest bez choinki :D Myślę jednak, że od razu wiadomo, że ja robiłam ten pokój :)


I jak Wam się podoba? 
Czekam na Wasze opinie!




Tymczasem zapraszam osoby chętnę do wzięcia udziału w metamorfozie w grudniu. 
Pamiętajcie że musicie posiadać chociaż kilka stron mebli i dodatków i oczywiście obserwować Nas.


13 komentarzy:

  1. A mi sue zbytnio nie podoba, strasznie nie podoba mi sie ten osobmy pokoj, z tymi drzwiami.



    Ja sie zglaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i bardzo w twoim stylu!
    Zgłaszam się do metamorfozy

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo!!! może zorganizujesz jakiś kurs odnośnie aranżacji? :P
    zgłaszam się! chociaż nie wiem, czy da się z tego co mam coś wyczarować :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowna aranżacja!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudo, zgłaszam się mam dużo mebli w pokojach.

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba, beż złoto i biel, lubię takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo i przytulnie! Bardzo podoba mi się obraz/fotografia, nigdy wcześniej go/jej nie widziałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie. Podoba mi się!
    Zg się, callmeshady98

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale ten pokój "w oddali" wydaje mi się strasznie nienaturalny.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna aranżacja! Aż czuć ciepło w tym domu :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!