Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Hoop earrings
Witam po małej przerwie c:

Pomysł na pasek na bucie zaczerpnęłam od jednego z redaktorów Pragiatorium (mam nadzieję, że się nie pogniewa xd)
 
1 Kolczyki LE | Naszyjnik LE x3 | Body Vinyl | Top Voile | Pasek Fallen Angel, Mr., Riviera | Kurtka Evil Panda | Spódnica Basics | Kabaretki Callie's Picks | Buty Fendi

2 Marynarka Mr. | Okulary Callie's Picks | Kolczyki Callie's Picks | Koszula Fendi, DKNY | Spodnie Decades, It Girls | Buty Callie's Picks, PPQ | Torba Callie's Picks

14 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest nawet ładna ale coś złego się dzieje z tym paskie a druga mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie pierwsza jest boska. Druga również mi się nie podoba, myślę że ta marynarka jest jednak za szeroka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza całkiem fajna, ale pasek na bucie wydaje się być zbędny. Tak samo paski w talii, wyglądają na krzywo założone. Druga ładna, pudrowa marynarka fajnie podkreśla całość, ale ma zbyt rozbudowane ramiona. Trochę zaburza proporcje. Ps: paluch chyba wystaje. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest idealna, nic w niej nie brakuje, ani nie trzeba nic z niej wyrzucać. W drugiej natomiast, nie przeszkadzaja mi szerokie ramiona, a spodnie, ktore moglas dac w kolorze marynarki i bylby fajny garnitur. Do tego normalnie zalozona torba i bylaby swietna.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak dawno cię tu nie widziałam xD pierwsza stylizacja jest świetna,ale ja bym wywaliła ten pasek z buta :p druga stylizacja nie przypadła mi do gustu,przez tą marynarke doll wygląda strasznie szeroko w barach

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja średnio mi się podoba, natomiast druga stylizacja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza nie mój gust, druga jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza super, taka drapieżna. Do tych kozaków nigdy się nie mogłam przekonać, ale tutaj wygląda to świetne. Druga ok aczkolwiek nie pasuje mi tu ta marynara, za męsko to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się pierwsza w ogóle nie podoba, za to druga jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza ze stylizacji jest dla mnie co najmniej dziwna. Nie czuje jakoś jej klimatu. Druga za to jest bardzo ładna. Podoba mi się w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza mi się niestety nie podoba, trochę za dużo wyrazistych dodatków. Druga jest świetna, bardzo charakterystyczna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszej coś mi nie pasuje, nie przepadam za nią. Za to druga jest przecudna, świetne wykorzystanie marynarki!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!