Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Antidote
W Starplazie właśnie pojawiła się zapowiadana kolekcja limitowana Antidote. Dostawa obejmuje dwa piętra. Za najtańszą rzecz czyli torebkę przez ramię zapłacimy 42sd ( ze zniżką 38) zaś za najdroższą czyli sukienkę inspirowaną domem mody McQueen 109sd (ze zniżką 98sd). Według mnie kolekcja jest bardzo udana, znajdziemy w niej sporo perełek, jednak warto się pośpieszyć bo niektóre rzeczy już się wyprzedały.
A Wy już się obkupiliście? 
Co udało się zakupić? 


Dodatkowo do zakupów dostajemy w prezencie taką oto torbę


12 komentarzy:

  1. kupiłam trzy rzeczy:białą koszulę,kopertówkę i ten sweter+koszula w szachownice :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi że nie mam możliwości zakupienia czegoś, kolekcja jest świetna :/
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja przecudowna! zrobilam dosyc spore zakupy; niebieskie buty, spodnie w krate, biala koszule, kopertowke w pasy, koszule ze sweterkiem, dzinsy z sercami, sweterek czarny, swterek bialo-bezowy, zlota bomberke i czarna puchowke

    OdpowiedzUsuń
  4. najgorsza bye
    i ta torba darmówa inspirowana helmutem langiem żeby być cool

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam 10 rzeczy i ejstem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłem dżinsowa narzutke, niebieskie buty, warstwową sukienkę, biała koszule, spodnie w kratę, torebke na ramię, torebke w paski, sweter w kratkę, niebieska sukienkę, złota kurtkę, dżinsowe spodnie, czarna kurtkę, dżinsowa kurtkę i body.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie kolekcja jest naprawdę świetna i bardzo żałuję, że nie mam tych ubrań, które zostały wyprzedane. Zaraz kupię wnętrze, które jest boskie i coś z głównych ubrań, jeszcze nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  8. Im dłużej się temu przyglądam tym bardziej to mi się nie podoba. Teraz tylko czekać jak za max 2 tygodnie pojawi się LE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć kolekcja mnie nie zachwyciła to kilka rzeczy, które chciałam to mam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbrzydsza jest ta złota kurtka. Tak mi się ona nie podoba, że nawet sobie napiszę na końcu zdania bye. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. warta zachodu była tylko czarna kurtka, torebka w paski, swetry, ewentualnie katana.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!