Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybieg pod lupą #10 Philosophy di Lorenzo Serafini

Cześć i czołem! Dziś post z lekkim poślizgiem, ale już jest.
Jesteście ciekawi? Zapraszam!


Dziś pod lupę trafiła kolekcja Philosophy di Lorenzo Serafini, która ukazała się wiosną 2009 roku.
Wiem, że nie jest to nic zmyślnego, z racji iż większość tych rzeczy ukazała się w Starplazie w sklepie o takiej właśnie nazwie. Uznałam jednak, że było to na tyle dawno, że warto do tego wrócić.

Ubrania, które udało mi się upolować prezentuję na zdjęciu poniżej.
Klikając w zdjęcie, możecie je powiększyć.
Część z nich miałam już wcześniej, część kupiłam a dwie sukienki są z szaf zaprzyjaźnionych osób.
Gdyby ceny w starbazarze nie były takie kosmiczne, ubrań pokazałabym więcej. Jednak ponad 50sd za rzecz, tylko po to, żeby Wam ją pokazać w poście, to trochę dużo. A i tak kolekcja mała nie jest.

Tutaj zdjęcie prosto z wybiegu
Jestem niemalże przekonana, że większość z Was kojarzy od razu stardollowe wersje części z tych ubrań. Swego czasu kurtka, którą ma na sobie druga modelka od lewej, była rozchwytywana i miała na Stardoll swoje "pięć minut". Nie mniej popularna była ta pierwsza. 

Upolować sukienki z tego pokazu nie było by łatwe, gdyby nie Kinga i Bartek, którzy mieli je w swoich szafach. Poniżej stylizacje.

 Tutaj 3siostry

Tutaj FunOpler

 Tutaj Coldi. Zaznaczę od razu, że okulary to samoróbka ;)

Tutaj ponownie FunOpler w sukience, która jeśli dobrze pamiętam była darmówką.

Bartuniu! Uwielbiam Cię! Już rozglądałam się za ubraniami do kolejnego postu, a tu ta sukienka!

Wiem, że dobór butów w stylizacjach nie powala, ale starałam się jak mogłam. A nie chciałam też, wklejać wszędzie tych samych. Nie dość, że więcej kombinowania, to i efekt byłby żaden. 

Na dziś to wszystko. 
Szczególne podziękowania dla Kingi i Bartka, za pomoc w stworzeniu tego posta :*

A Wy piszczcie koniecznie jak Wam się podoba.
Do następnego, hej! :)


15 komentarzy:

  1. Kolekcja jest swietna, kojarze wiekszosc z sd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostania sukienka na sd "darmówka" śliczna jest, kolekcja fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie byłam fanką tej kolekcji. Rzeczy są takie bez wyrazu w moim odczuciu. Jednak dzięki postowi mogłam się przekonać do jednej z nich, czyli do ostatniej sukienki, której akurat wcześniej nigdzie nie dostrzegłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja mi się bardzo nie podoba, ewentualnie Może ta biała sukienka ale nie sądzę że mnie na nią stać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podoba Ci się realna kolekcja, czy jej stardollowy odpowiednik?

      Usuń
  5. Dziwi mnie, że nie pamiętam kompletnie nic z tej kolekcji skoro wtedy już byłam na stardoll. Z ubrań podoba mi się tylko pierwsza sukienka, ta którą prezentuje doll Kingi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę sukienkę z przedostatniej stylizacji. Jest ok ale w moim Top Ten by się nie znalazła. Najbardziej podoba mi się też ta pierwsza. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przede wszystkim biorę pod uwagę, że jakość grafik w tamtym czasie na stardoll nie powalała - więc w sumie nie wymagam tego od takich "staruszków" :D

      Usuń
  7. Jakoś średnio podobają mi się rzeczy z tej kolekcji, nie w moim guście, nawet ich nie kojarzę ;p
    Ale post bardzo interesujący, czekam na następny!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo tak, właśnie takie posty uwielbiam! Chcę takich więcej! ♥
    Kolekcja przedstawiona w tym poście jest z pewnością oryginalna i niebanalna. Etniczne wzory sprawiają, że ubrania są ciekawsze, a detale takie jak pasek z pierwszego looku czy "zbroja" z ostaniego looku są wystarczające dla prostych kreacji! Jeszcze mi się podoba prezentacja stardollowych ubrań - fajnie widzieć nie tylko jedną osobę w kilku lookach! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!